Sansa - Ubåts färden yes ny låt uppe, vart själv rätt nöjd, hoppas ni gillar den, peaceLänk till http://www.myspace.com/sansarecordsIntro:yo, det va så här det börja, det va jag, min bror och nån skumm snubbe/vi va nere på bryggan i spanien, rökte en joint och sådär/så kom det upp en ubåt från ingenstans och sa att vi skulle komma ombord/och vi körde på/Reff:jag är den som lägger upp en ubåt/jag är den som lägger upp en ubåts låt/men idag så hände det en grej/jag fick en ubåtsfärd, what the fuck mayne/V1:ni ska få veta, vad som hände denna dag/det var jag, min bror, och ett skumt barn/jag är en snubbe som har all denna turen/jag får göra skumma saker, visseligen buren/ni ska få veta, vad som hände denna dag/det var jag, min bror, och ett skumt barn/det är så som stockholmare ska göra/inte fucka ur, inte banga, aldrig glömma/V2:det var för ungeför tre år sen/som vi åkte till spanien, för att slappa men/det hände massa skumma saker, alla bärde vapen/what the fuck, vad va dessa saker/det hände alltid massa olyckor, alla gick på kryckor/alla hassla tryskor/men vi sket i vart vi va, för vi e knasbarn/från stockholms län, barn barn barn/vi fatta ingenting, men vi va som vi va/vi gick omkring, på solens strand/det kändes som om om vi brann/en morgon skulle vi fiska/så vi gick till bryggan för att få pippa/det gick inte så bra, men vi träffa denna karl/som fiska krabba som ett barn/det va då som detta hände oss/denna ubåt kom upp, och sa till oss att festa loss/så vi gick ombord, och trodde det va fest/och vi hade rätt, allt blev lätt som en plätt/och vi fiska till oss så lätt/vi fatta ingenting men detta va vår schäst/