Härlig låt dude's :)
Evangeliet
prendel, ska du med och uppträda den 10 oktober?? Ring natalies mobil mellan 7-10 idag! kommer hem runt 7 tiden
Jag är faran som lurar i natten!
DanyH var fet i denna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm, trodde DanyH ingick i kanongänget? o: gör han ju iaf enligt eran kanonprofil.. men här står han ju bara som featad artist? o: tyckte tyvärr inte DanyH's sång i denna var så klockren som den brukar va, och autotune (which i guess is to blame) är ju aldrig riktigt välkommet! shoft låt vilket som, hejåhå!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
trodde aldrig ni skulle använda autotune eller så är de bara jag som hör fel ? :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna låten va riktigt bra ! :) Orkar inte skylla på autotuner så mkt som alla andra. tycker det låter bra i en del låter faktiskt :) som denna :D (Y)
Aldrig några nerladdnings länkar längre :( Wtf, ni använder autotune :o Ovanligt! Låten låter riktigt bra, och ett stort framsteg för ultraper tycker ja!! Ja gillar't!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
jag bhatar också autotune
www.youtube.com/prendel
Jag har aldrig gillat faders skrytrap då hans röst inte passar till skrytrap, låter bara löjligt. Men han flowar fett mycket bättre än förut och texterna har blivit milvis bättre. Piggedy prendel gör det alltid lika fett, fast jag tyckte det var något konstigt med mixen.. kanske bara är min förkylning som spelar mig ett spratt. Danyh, one of a kind, fet på de flesta områdena.. men autotune? Det trodde jag aldrig någon utav er skulle rocka, men när du väl gör detta danyh så gör du det fett som fläsk. Overall: 5/7 Två!
så det är så som dem flesta säger? hatar man autotune så hatar man artisten? rätta mig om jag har fel haha Well well tack för kritiken, ska tänka på det ni säger! autotune gone... haha
men autotune? Det trodde jag aldrig någon utav er skulle rocka, men när du väl gör detta danyh så gör du det fett som fläsk. missuppfattade du denna meningen?
Syftade på dem andra, dig tackar jag väldans för den konstruktiva meningen ;D thanks you very mych!
Moderator
2009-09-24 17:07
Skön låt faktiskt
time isn't wasted when you're getting wasted .
nåt låter jävligt wierd i mixen eller? kanske bara är mina monitorer...
typ, eller?
faktiskt så la jag en annorlunda mix på denna, men vill utvecklas på mixningskillsen så jag måste ju testa
www.youtube.com/prendel
Du är så jä*la grym alltså... diggar din stil:)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
jag tar åt mig! :)
riktigt fet!
Great som Tony Tiger!
God damn! Jag måste säga att jag är nöjd asså. Och när väl refrängen kom (...) så blev det ju bra. Jag tyckte den var tung.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
kan inte dom som inte diggar förklara varför? :) vill utvecklas hela tiden
www.youtube.com/prendel
Låter najs men mixen på verserna blev sjukt jobbigt efter ett tag. Tycker det låter på tok för brett eller vad man nu ska kalla det.
Detta var fett som fan, skulle dock vara lite nice med en nedladdningslänk. Men härligt jobbat.
aa fixa nerladdningslänk Prendel ! ;P
Allt var soft på denna, men diggar inte mixningen, låter typ.. utanför beatet eller hur man ska säga. Refrängen är "med" beatet men verserna blir konstiga med mixningen... Kanske låter bättre med hörlurar iof.
bla.
Riktigt nice som jag sa innan Prendel! Ska jag fixa en nerladdnings länk på låten åt folket på whoa? Pz bror
tack allehopa :)
www.youtube.com/prendel
uppish
www.youtube.com/prendel
låter nice
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
pUPPa
jag tycker prendel döda detta, men det är nog för jag älskar hans rapp ! UltraPer har konstig (en röst som inte passar till sånna här beat) har aldrig gillat honom O.o Danyh har härlig röst men denna låt lät de bara fail.. Men låten får 7,5/10
@prendel: nej asså jag menar inte så, jag menar att du har mixat något konstigt med kanalerna, om man inte kör 2:1 ljud så hörs knappt verserna, bara beatet...
typ, eller?
vad menar du med 2:1? haha
www.youtube.com/prendel
detta var fett fyfan speedy länk?
üpp.