Malsor feat. Majlinda - Tack för allt (Karma) Tjenare!Har äntligen släppt en ny låt, den talar rätt mycket för sig själv så jag skippar infon.Den finns exklusivt på http://www.kusheeeee.blogg.seGe gärna kritik för den här gott folk!Texten:Reff x3 (Majlinda):baby snälla kan du höra min röstså kanske du kan se hur jag lider (lider)du är allt som jag har behövtmen lågan har dött, det kanske blir bättre med tidenVers 1 (Malsor):elden brinner men lågan släcktes förlängesenkvar i vimmel men jag ser mig hellre leva självofta krigen gör att fienden ska bli din vänofta stegen som du tar kan backas upp av mer än en?nej, jag ser hur blicken börjar mörkläggasjag ser hur framtiden skapar ännu fler väggar.. ser hur jag blir mer skändadmed begär av att hämnas upp till nacken när jag skrev dettajag hoppas alltid på en vacker dag, varför intemen vackra dagar skapas inte av en vacker himmeloch starka känslor kommer inte av ett sunt förlåtlåt det gå eller håll det hårt när du vattnar kindenför även tankar kan misshandlas iblanddu tänker så men gör nått annat någon annanstansgråtögd, blodröd.. blicken får en andra chansmen blicken ser mig ur en annan famn, fan!Reff x2 (Majlinda):baby snälla kan du höra min röstså kanske du kan se hur jag lider (lider)du är allt som jag har behövtmen lågan har dött, det kanske blir bättre med tidenVers 2 (Malsor):frågor ställs, varför är du själv?nuförtiden är det så att livet är en hämndhon har hittat sig en vän så jag skaffar ännu ensom kan finnas där på natten, fylla platsen i min sängdet är kanske så det funkar, jag tar en, du gångar hundrajag försöker fixa något, säg mig är jag annorlunda?för att jag dolde sanningen men vann ingetförtroendet försvann igen, nu äcklas jag av framtidenvill inte se dig mer men påminns av ett kedjebrevinatt kommer den du älskar komma till dig, är du med?jag skickar runt det till varenda en som jag sermen när natten kommer är du inte här, trodde fel.. det är så det blir, klart det kommer en tidkan inte vara min förevigt, du är fast vid ett svin.. men när du ångrar dig är jag inte densammadet du ger är vad du får.. jag kallar det för karmaReff x2 (Majlinda):baby snälla kan du höra min röstså kanske du kan se hur jag lider (lider)du är allt som jag har behövtmen lågan har dött, det kanske blir bättre med tiden