piss inte kiss- din mick e slak Länk till http://www.speedyshare.com/144681244.htmlfreebeat- pappi- gangstatext:yeah hade jag vart ett djurhade jag vart ett stört-djurdu e 15 men på din cykel har du stöd-hjulwhy-man are you high-man with your fucked up bike-man-fuck offjapp du sa det, jag rockar losssom svenssons på kosdu e den fulaste mannenkan tecken språk, så jag ger dej fingret med handenvill du battla, så kommer jag va den som vann-denslappaste rapp artisten i landet med micken i handen- japp det e jagjag vägrar att bli vuxen å normalså jag pissar på bankdörren å ger polisen en kramge mej öl, jag e sugen var dagjag e slapp, men snabb på fixa igång festenge mej en ny penna för bläcken e slutkvinna varför låtsas du va lesbisk nu, du älskar ju kuk-yeaha ge mej ett till beat så jag kan spotta ordendu jag e här så sluta brottas me stolenå kom hit, jag e inte rädd-mange dej en rakhöger å en nappflaskaså du hamnar i säng-manhip-hop lever, n I love it -hip-hopbacka bak backa bak backa bakyeah backa bakdin mick e slakva var det jag sa jo jag sabacka bakdin mick e slakva var det jag sabacka bak backa bak backa bak-piss inte kiss, piss inte kissyeah min mick glöderhöjer glaset i luften å säger skål till alla brödersystrarå tack till alla er som lyssnarva muckar du, jag säger börja springjag tar tidenfirar med ölen efter cidernfestar hårt trots man e jävligt slitenglaset e slut häll upp spritenhåller stilen, trots jag e en slackerva inte så seg trots du e en crackerlife is fun now, så skål alla tråkiga jäklarmed anuset föllt av fräknareller matte nördar som bara ska räknafuck it, jag drar å festar på ZOOdjuren diggar mej å tycker jag e cool