Locksen vad händer där i gbg! skön röst ;) tungt!
054 - KARLSTAD <3
Producent
2009-09-28 18:21
Fett fett..
Kalliistudios© 2:avåningen
keffa rim, inget fyndigt i raderna, inga direkta punches eller ordlekar. Deliveryn och flowet var det inge fel på, kanske lite långtråkigt flow men annars helt okej.
CHECKA MIN MUSIKVIDEO! http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
Locksen ... give me a break
Kommer något svar?
054 - KARLSTAD <3
Battlerappare
2009-09-28 21:02
thnxs allihopa för comments! _orre har inte en aning asså:D4rmin pallar inte lägg NER tid men håll utkik efter nya grejer som kommer snart! fortsätt tanka å kommentera whoa!
JoaquinRoyale
Battlerappare
2009-09-28 21:03
201 downs på mindre än ett dygn nice!
JoaquinRoyale
Nice!!! :D Locksen du är en looser.
HAHAHA! locksen ffs. sluta låt som lorentz! lorentz är inte bra. alla som kan lite om hiphop/rap vet att lorentz är rätt så värdelös. alla fjortisar och brats lyssnar på lorentz för han gör bara massa teccno party låtar men inga riktiga hiphopare orkar ens ta sig tid att lyssna igenom alla hans låtar för det låter lika dant hela tiden! denna dissen va helt okej. locksen fick va dom förtjäna! haha. sen kan locksen vara det fulaste namnet jag hört! One love/ Mr Green.
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
töntigt att dissa en annan person för han låter som en annan artist
Vice Versa!
Locksen jag ville inte döma dig , men hörde att du kallar dig Lockelife :S damn, d där e ju Lorrelight-shit rakt av !!!
tung diss! måste tillägga att jag diggar lorentz, men det räcker med en! när kommer svaret, dissen tillbaka?
HAHAA KUNG :) hoppas han svarar :P tungt
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Battlerappare
2009-09-29 16:52
tack för c0omments ! fortsätt älska eller hata!
JoaquinRoyale
haha, stör mig lite på locksen också, men han är inte den enda som verkar bajta lotentz stil och det gör mig lite mörkrädd, var fan är detta på väg? verkar va nån tonårs revolt för att hitta sig själv? men kom igen.. wake up ang. dissen.. inget överdriver enligt mig. men jag kan fatta att folk stör sig och dissar. nån måste ju göra det. Locksen är välförtjänt av en känga. Hoppas han vaknar upp ur sin rosa dröm om att en dag bli exakt som lorentz.. aint gonna happen.. HOJ!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Battlerappare
2009-09-29 17:27
yeah thnxs!
JoaquinRoyale
fett gjort! du skulle dock ha haft mer personliga saker o dissa han om :P
WWW.THISISOMEGA.COM WWW.THISISOMEGA.COM
Battlerappare
2009-09-29 18:52
thnxs man för comment!
JoaquinRoyale
Battlerappare
2009-09-29 19:38
till allasom undrat om de kommer ett svar , kan inte svara på deXD HAR INTE HÖRT NÅGOT IALLAFALL
JoaquinRoyale
JXE, finns inget att svara på? Bara löjligt att folk ska hålla på, låt han få köra sitt race och du ditt, de här snacket tar er ingetvart inom hiphopen iallafall...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Najs jxe, aldrig hört dig innan tror jag.. ska nog börja göra det :) big up!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Hahaha detta va fan klockrent !!
www.myspace.com/SlobbanMusik www.badaboomstudios.blogg.se
Battlerappare
2009-09-30 06:16
crikotheone han kör ju inte sitteget race när han efterliknar till minsta detalj ?
JoaquinRoyale
Battlerappare
2009-09-30 16:43
ingen mer sista uppen
JoaquinRoyale
JXE efterliknar till varje lilla detalj? då har du inte hört lorenz mannen! vet inte vem du är överhuvudtaget men din diss sög, sjukt keffa rader, var ju inga punchlines överhuvudtaget.
i get more pussy then panty!
Battlerappare
2009-09-30 16:58
kul för dej att du tycker så:)
JoaquinRoyale
visst är det, synd att du inte kan komma till insikt och se samma sak bara.
i get more pussy then panty!
Battlerappare
2009-09-30 17:32
alla kan inte tycka om allt eller hur du gav din åsikt alla kan inte gilla då skulle de bli tråkigt
JoaquinRoyale
Rätt så najs diss. :)
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Battlerappare
2009-09-30 18:56
thnxs mannen tack för comment!:9
JoaquinRoyale
Battlerappare
2009-09-30 20:05
aight tråkigt det ju :9
JoaquinRoyale
JXE, ja kan ju säga att det inte kommer något svar för jag lägger ingen tid på dig som ba söker hype eller vad det nu är? Har aldrig gillat dissar och kommer aldrig göra... Men ni som tycker jag låter som lorentz och "Baxar" han stil/rhymes/swag eller vad fan det är... kan tycka det men sanningen är det att I dont give a shi. Skulle kunna göra en försvars och förklarings svar men har annat för mig... men detta fick mig dock inte att sluta :) så haha, bra försök :)
www.joacimlocksen.se
LocksenMusic P17: Tig, tjyv!
haha, nice fan :D
-§ '_' § ( . )( . )
pallar inte lägg NER tid varför ska alla som lägger dåliga dissar skylla på samma sak?
Moderator
2009-09-30 21:55
Efter att ha blivit rätt stympad sådär var det nog ingen som hade förväntat sig ett svar ens.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-09-30 21:57
Får hålla med mhhk där, sjukt jobbigt att alla ska skriva sådär, usch. Sen tycker jag dissen var bra, så skiljer mig lite ändå :) haha
time isn't wasted when you're getting wasted .
mhhk syftar du på mig att jag inte lägger tid på ett svar eller att han sa att han inte pallade lägga ner tid på den ?
www.joacimlocksen.se
LocksenMusic P17 jag syftade på JXE
oki :) !
www.joacimlocksen.se
Kommer de svar från Lockielight eller? :D
aahokej
LocksenMusic P17 : VÄNTA VÄNTA VÄNTA!! HYPE?? Tror du han söke hype är du helt bombad i kolroten eller!!? Det här är fakta. Sanning!
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Om du inte pallar lägga ner tid ( som vars stog någonstans) så,vad är meningen med att skriva,prodda och spela in då överhuvudtaget? ser som ingen poäng med att bara skriva några bars som om det är det första du kommer på, utan att arbeta med texten och så..?
underbart
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
nice att någon äntligen dissa de luffarna .
Göteborg
riktigt usel
Kontrafakt IBM; !