[Video] AMC - Mina tankar
yoyo! check it! är med i MBFIMG tävlingen, men alla hänger inte på det forumet så tänkte att jag slänger upp här så får ni se vad jag levererar! lite udda från resten av gänget och det ser jag som posetivt eftersom jag sticker ut från mängden! hata eller älska!fred & kärlek. / Angelica
varför låter du som en hes tonårs kille? har du ingen egen röst?
scumbeer P24 hahaha, det där är min röst, vill du att jag ska låta gnällig eller?
tyckte det var bra!! dock inget jag lägger min röst på :) keep it up!
www.joacimlocksen.se
Okej kan säga såhär. AMC du är överskattad . får mkt kommentarer när du är standard som alla andra här. jag fattar det inte,. men men .
054 - KARLSTAD <3
amc man behöver inte va gnällig för att låta som en tjej tycker du gör till rösten men du är duktig för att vara amatör tjej rappare
_oRRE okej kan säga såhär, 1. jag är inte överskattad, önskar jag var det ibland.. 2. jag får inte alltid mycket komentarer 3.. du komenterar jämt och ständigt på mig, det måste betyda att du lyssnar och är intresserad? det fattar inte jag..
hahah!:) över till videon .. det var en fet vers men tkr dock inte det låter bra när du flippar ur med nån halvt speedrap som du slöddrar till på ! annars fett one / XL
Vice Versa!
haha kommenterar jämt dina låtar ? :D så du håller koll på mig gullet (A)
054 - KARLSTAD <3
gillart, skönt floOoWwWw... bräh
Music makes me feel...
du hamnade lite off när du speedade på men overall tycker jag det var fett, nog den bästa capellavideon jag sett med dig iaf :)
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Jag tycker hon har riktigt bra flow , vet inte om ni typ kommentera som ni gör för att hon är tjej/kvinna.. Som sagt , I dagens samhälle behandlas inte kvinnor likdant som män direkt om man säger så.. Och ni som inte tycker att mina ord är sanna , låt bli att kommentera tillbaka till mig då Håll det inom dig , vill inte starta något bråk av nån form :) Peace , Keep it up AMC. ;)
Kvinnor är som klistermärken, man slickar dem, sätter på dem och skickar iväg dem. "PZ"
Skönt flow alldrig hört en brud flowat så bra faktiskt :D
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
tack så mycket, vad glad jag blir! texten är faktiskt rätt personlig därför den heter "mina tankar" så tack för ni diggar!
AMC du är lätt fetste bruden här inne på whoa men ibland väljer du fel beat till fel acapella men keep it up
tungt :)
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Låter bra som vanligt :)
fuck you, and have a nice day
låter brao :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Grymt som vanligt, min röst faller nog på dig! Alltid diggat din musik!
www.slackerz.se
Tycker btw du ska fortsätta variera flowet som i denna! :D
www.slackerz.se
tycker att det va fett nice :) kul att det finns en tjej som vågar komma fram och öppna sin käft om du fattar vad jag menar :) bra gjort pz !
www.myspace.com/enjoykarlstad
Riktigt Tungt AMC! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"mina tankar" är en rätt så nyskapande och originell titel tycker jag. för övrigt kan typ 5 % av alla kvinnliga mc's i hela världen leverera.. du är inte en av dom, men det är bara vad jag tycker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diggas inte.
nAture Studios!
tack ni som diggar, och tack till er som inte gör det för att ni tog er tid :)
me digg!
c"ó) http://thisishiphop101.blogspot.com/
Fuck alla hatare AMC är en av dom bästa på denna sida , Kärlek till amc
jag har lyssnat på dig länge nuu faan:D
Du har blivit duktigare sen ja såg dig i frysen iallafall! Keep it up. Hässelby representin ;).
Söker ständigt nytt folk att samarbeta med. Kolla min profil för låtar/videos jag gjort. Skicka ett PM.
Armin tack broder ;) Hässelby fosho!
Du fick min röst girl, pga att jag känner igen mig så in i helvete i din text! fortsätt droppa och skit i hatare :)
fattar inte varför folk hatar. tycker det låter tungt, galet skön attityd du har, big up, pz
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
fett syrran!
www.youtube.com/prendel
ska inte säga att de är sånt här jag diggar..men .. du håller bra standard.. bra struktur på texten..kanske lite för bra för flytet i bland fattar inte varför alla klagar på attityden? sånt här beat kan bara snoopdoog vara leanback på! rikigt bra attityd.. kör hårt!
Bröderna I trakten / Skip Dat Shit/ Shpend.M
Diggar detta, Du sticker ut ur mängden istället för skryt, Fett som fan. Texten e najs, Din attityd är najs, fett gööörl Keep it up abOOOw
Kallsippers P20 Busta Rhymes - Been Through the Storm är beatet/instrumentalen. :)
Gud vad jag älskar whoa ibland, varje gång man tittar in ser man något man inte kan ta ögonen ifrån haha.. Andra videon med luva? Great hoppas det blir 100 till, detta är ju helt klart filmer som ska laddas ner från youtube och brännas ner på skiva & sedan visas för nästa generation. Inget illa menat, diggar din attityd som fan fler o fler rappare tappar inlevelse i rappen nuförtiden & sådana som dig vill man bara gifta sig med. peyz
The thing is, we cant separate our feelings..
FETT :) Söt oxå ;) Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Trodde att ja hade kommenterat :o Riktigt fet låt tycker ja, kommer audio?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
mjaaaaaa... gillart, upppp!!
langa upp texten
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
allright.. här är den: alla gånger som jag varit fast i skiten har pappa hatat mig, för jag inte tog tag i livet och jag låter gud, fan få ta mig nu låt mig andas ut, låt mig inte vara den som alla bara skrattar åt jag är trött, och min lärdom hjälper inte mig mentalt förstörd, är det första om du frågar mig jag jagar ständigt efter något så kallat hopp men jag, fryser till, förlorar min kontroll, jag tinar bort det ni kallar kärlek, existerar inte i min värld jag är vilsen i min själ, och detta innebär att jag, tappat kontroll, över allt som innefattar lycka jag terroriserar mina tankar, tror de krävs en insatsstyrka levt i helvetet allt för många gånger så saknaden av att någon ska hålla om mig, är lika sannolikt som att min pappa ska älska mig för den jag är så jag lovar mig själv att gå min egna väg
Det är inte hon som låter som en hes tonårskille , utan det är tonårskillar som låter som kvinnor :D peejz denna va fet btw
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Du mördade inte, men helt okej flow på denna. Rimschemat är väl kanske lite tråkigt?
Notorisk jag ville inte mörda, jag ville bara sticka ut från mängden ;)