piss inte kiss- jag e piss inte kiss
Länk till http://www.speedyshare.com/386201868.html freebeat: pappi-underground text: e han som står för skandalen i inne staden han som knullar bruden helst i analen han som åkt fast många gånger för att ha brytit mot lagen han som vrålar högst i baren ser en öl, frågar inte först jag tar-den klart man e galen hans pappa frågar säg själv vad ska han göra åt saken när sonen välter bord å klär av sej naken jag e piss inte kiss jag e jag e piss inte kiss...... han som har öl magen han som e rap fadern (ha ha skämta man) han som sket i skolan så fuck balen jag e han som alla hatar men vad ska man göra åt saken dricker hellre öl än att laga maten går klädd som en slacker så fixar inte till kragen på festerna e jag alltid dragen jublar högst i matsalen älskar elementet RAP i hiphoppen lyssnar på hardcore rap å punk så pissar på poppen e han som klär ut sej till påskharen vinglar runt full å säger fuck påsken
Fett :) <3
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Alltså snälla kan du lägga ner?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså hör du inte din egen musik? Hade du själv kunnat lyssna på sånt här? Fatta att du är sjukt jävla dålig ditt reet
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
hahahahahahahahhaa fantastisk hook
Detta är min forumsignatur
Makk-E P18 tackP-Lex yeah, jobbade länge med "hookeyn"
hahah detta är fan bästa du lagt ändå :P det måste jag medge.. och det är ju alltid en smutta humor inblandat... Macketown, kan du förstå att han gör detta för sådana som dig? =) är du 22 år eller vad händer..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Bästa du laggt mannen :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de jobbigaste e att jag börjar känna ett tvång att komentera din musik å fråga gång gång för mig själv, "menar han allvar?" FÖR DE E SÅ DÅLIGT!!!!!!!! skit i mixningen å texten men ditt flow!! VA E DETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SNÄLLA KOM I TAKT!!!!!!!! ps, du förstörde pappis beat :/
Music makes me feel...
du utvecklas plus humorn e najsigt <3
du är en sjuk jävelvad har du för problem går du till psykolog???? låter bättre än förr
nice text coolt att du rimmar på en hela texten
tack för all commentsscum alla behöver vi en psykolog ibland ;)
det heter urin
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Och jag som hade skrivit på detta beat. fan också
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
feeet refräng!!! avslutningen också så pissar på poppen e han som klär ut sej till påskharen vinglar runt full å säger fuck påsken fy helvette va bra du var hela låten asså... oj oj du är de bästa asså.. kan inte tro det är sant asså.....
smokin jag gillar oxå sarkasm när jag har på mej tarzan kalsonger å pungen hänger ut!
bästa jag svär!!!
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
bra man, keep it up, hm ny mick kanske behövs men sen e det bara att köra din grej, låt inga hatare trycka ner dig :)
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
pinsamt egentligen
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Nu räcker det för fan, har inte du förstört tillräckligt med feta beats ?
Dgone P15 tackmarkulinen P18 man utvecklas med tiden helt enkelt ;)
piss inte kiss tummen upp för dig alltså:P
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
feta grejer!
www.myspace.com/melvinjunkyard
Fortsätt kriga me musiken! folk trycker ner dej men inte fan ger du upp för de ;) så ska de va :D Peace mayyn
doggsan P16 tack för stödet ;)
hahaha fan va dåligt!! Det är ju fan pinsamt så dåligt det är.. Du får nog jobba på det där ett tag till grabben
We drinkin and smokin and humpin and likin it
Dgone P15 tack markulinen P18 man utvecklas med tiden helt enkelt ;) hehe... dt är jag ett levande bevis på