I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

andra låten jag lägger in. Tiden har förändrats

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-29 17:08

andra låten jag lägger in. Tiden har förändrats

Lägger in min andra låt här och ser vad ni tycker och alla kommentarer är bra!
Är nybörjare och de är första gången jag spelar in på mina nya saker jag fått hem nu innan har de bara varit data mic haha :D.
Länk till http://www.speedyshare.com/686305562.html

2009-09-29 19:27
kom igen nu nån !?!?!?!?!

2009-09-29 19:37
helt okej men mixen är inte bra :S är själv ingen bra på att mixa men ordna den och fortsätt spela in ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-29 20:19
för att vara s.k "nybörjare" tyckte jag det lät fett laidback och chill fan, inget man direkt störde sig på, (kanske mixen isåfall) så vafan fortsätt kicka o droppa :) texten va tung tycker jag, inget massa skitsnack i den sen var det kanske inte så komplicerade rim och sånt, men det kommer väll med tiden! röst och röstläge lät chill fast på vissa ställen hörde man liiite sluddrigt, om jag nu ska vara grinig kan jag ju klaga lite på flowet på några ställen, låten i helhet va chill tycker jag! men klart ingen är perfekt i början så det är bara o köra på!
En liten parentes, tyckte det lät lite likt rapparen motti/impuls, på rösten, kanske bara jag hehe.
peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-29 20:31
tack tack. Ja jo mixa är inte min starka sida men de kommer la med tiden de med antar jag. ska fortsätta och skriva och med tiden kommer nog flowet och rimmen bli bättre. Peace