HÄR E TEXTEN FÖR DOM SOM VILL SE VERS.. Förlåt, för alla gånger som ja gjort som ja gjort för alla gånger, alla ord och alla tomma hot för allting, som ja kläckt ur mig i stridens hetta De va inte mammas fel att ja slutade kämpa De hart vart tuft men vi e túffare förlåt ja älskar dig syrran men vette fan hur ja bärt mig åt har vart ett svin och inte broden som ja borde ha vart e inte guds bästa barn men ja älskar dig som om ingenting annat fanns REFF **För alla gånger som ja har sårat, om ja falling långt ner och inte lyckats ta mig upp **För alla gånger som ja har sårat så har du gett mig en hjälpande hand* *** VERS Du tog dig fram fasten allting va svårt du kämpade på gick ut skolan och pluggade hårt Du fick betyg du tog dig utomlands i ett par år men är tillbaka "och de känns som ja kan andas" du e inte bara min syster utav min bästa vän min andra halva som alltid funnigts där för mig i alla lägen oavsett hur långt ner som ja har falligt när ja vart blind och inte kunnat se ´ så har du funnigt där för mig och ja älskar dig för de du e min syster mitt kött och blod min andra halva Zanna, kommer alltid finnas där för dig Oavsett vad som händer Du får inte glömma de. "ja finns här för dig nu som du funnigt där för mig i alla väder, i ur och skur De e din broder som saknar dig fett välkommen hem Zanna, ja älskar dig, De vet du väl... REFF * 2 För alla gånger som ja har sårat, om ja falling långt ner och inte lyckats ta mig upp För alla gånger som ja har sårat så har du gett mig en hjälpande hand *2