I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[AUDIO] MjR - Sov så gott (R.I.P Farfar)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-02 20:06

[AUDIO] MjR - Sov så gott (R.I.P Farfar)

Heej! Min farfar lämnade oss år 2007, men jag har inte tagit mig i kragen & spela in en låt. Nu är den äntligen ute. Texten är skriven nu i år. Kanske lite simpla rim eller något sånt, men farmor ska ju inte få tanken "va betyder dessa orden" när hon lyssnar på låten, så jag skyller lite på det :)

Farfar var verkligen en viktig person i mitt liv, han var viktig för oss alla i släkten.
Jag hoppas verkligen att ni kommenterar nu, för det betyder jätte mycket för mig.

Nu kommer jag dock inte göra några ändringar i låten, men ge gärna kritik så jag kan förbättra det till andra låtar som kommer släppas i framtiden

MjR - Sov så gott (R.I.P Farfar) download

2009-10-02 20:32
Först och främst, skaffa mick! :p.
Du rappar inte heller, tycker jag. Du pratar på ett beat, och kommer offbeat, det måste va jäääävla svårt. Att komma offbeat när man pratar :o.
Kan inte bedöma texten me tanke på att din mick inte är av bästa kvalitet, men fortsätt kriga. Är säker på att din farmor blir glad om hon hör vad som sägs i låten.

R.I.P!

Keep on fightin'!

2009-10-02 23:49
Gb: Vaddå pratar? Vet du vad oldschool rapp är? Dock tycker inte jag att jag är offbeat. Kanske någon enstaka gång. Och nej micken är inte av bästa kvalité.

Men tack för kritiken i alla fall.

Fler upp?

2009-10-04 02:43
UPP!!!