I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(AUDIO) Gudde - Make the world sober(2007)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-03 17:28

(AUDIO) Gudde - Make the world sober(2007)

Tänkte slänga upp en gammal låt från 2007 som jag mixat om lite på igår när jag hittade den i Logic!
hoppas det gillas, jag har varit nöjd med den sen jag gjorde den med tanke på att det är min första och förmodligen ända låt på engelska =)

LÅTEN---> Länk till http://www.speedyshare.com/462504501.html

Myspace-------> Länk till http://www.myspace.com/guddesweden

Gudde

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-03 19:02
haha kom igen nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-04 11:07
otroligt kul med så stor respons! kom igen nu låt höra något.

2009-10-04 12:30
ja tyckte låten blev najs ! :D har alltid diggat den där :) jag lyssnar på min bruds laptop så de e inte direkt några högtalare i världsklass, men ja tycker mixningen låter mer clean nu =)

Fortsätt kriga gudde ! :D Du har talang för de du gör =) ta vara på den på ett bra sätt!

Peace

2009-10-04 12:32
juste ja tänkte på en sak, e de redan hook e reffen eller e de en sångerska eller nått som sjunger ?? :)

2009-10-04 13:24
det är min flickvän som sjunger i bakgrunden =)

2009-10-04 16:31
Sista försöket att få lite kärlek och hat!!

KOOOOM IIIIIGEEEEEEEEEEN NUUUUUUUUU!!!!!!!!!!

2009-10-04 20:06
Inte konstigt att ingen skriver nåt. Du är ju komplett värdelös. Du kanske skulle jobba på ditt engelska uttal, för de flesta tycker nog att du borde göra dig själv sober innan resten av världen.
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!

2009-10-04 21:08
haha tack för hatet =) som sagt gammal låt, men jag gillar den!! synd att den inte tilltalade dig.

2009-10-04 22:42
PumaSilverback

Du tror inte att uttalet e lite av grejen ????? Om du lyssnar en gång till så e dew lite mer broken english han kör, om du kollar RUBRIKEN så står det 2007

Varför ens lägga en så jävla onödig kommentar som "du är ju värdelös" ?!

Om du inte diggar så skriv inget.

Btw han nämner ganska tydligt att det är mixningen han har gjort om, kritisera den lite då? han nämner också ännu tydligare att han inte gjort nått förutom den på engelska.

Skriver inte för att slicka hans röv, utan för att man blir fett irriterad på nolajfers som inte gör nått annat än att sitta o hata...

Ett tips: skriv en bok istället ;)

2009-10-04 23:06
Ja tyckte inte de va fel på denna låten :P

2009-10-05 16:40
K-Tish Tack så mycket man =)

2009-10-05 16:44
Skrev inte jag att jag tyckte om denna låten? :S Jag hade en tanke att jag kommenterat den :P jag tycker den e skön som fan iallafall!

/ M
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!

2009-10-05 17:46
Tycker det låter bra!
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Groupie

2009-10-05 19:12
det låter som du sjungit om den,
diggar den gammla versionen bättre.
Bless!
det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!

2009-10-05 21:26
nej den är inte omsjungen, jag har bara tagit bort adsen som låg på och distat ljudet lite mer. gjort den cleanare!

Tack för comments gott folk!

Mer ??

2009-10-06 08:59
Gudde. Ingen orsak, jag bjuder på det. Men fine, kör din grej som resten av oss. Lycka till!
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!

2009-10-06 11:33
i will kissekatten

2009-10-06 12:01
Whoa! suger på att kommentera -.-'

Riktigt skön låt man , lite reggae-stuk i det hela :)

Props til dig Gudde :P

Peace / W

2009-10-06 16:32
TAck Woggen det värmer =)

2009-10-06 19:50
kul att du lyft fram rösten på låten å du vet att jag diggar kompis!!
aa gudde är min kompis =)
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se

2009-10-06 19:58
jag lyssnade nu i bra högtalare =) jag tycker att förra versionen va skönare. tyckte inte riktigt att det här passade lika bra till beatet. eftersom beatet e lite "dirty" så tyckte ja att de va bättre när rösten också va de =) men men den e nice ;)

Som sagt ja skulle inte kunnat göra de bättre själv men som den lilla whoa nörd ja har blivit så e de mitt jobb att leka duktig för dom bättre grabbarna ;D

hehe peace!

2009-10-06 20:05
Tackar robin, hehe aa vi känner faktiskt varandra =) kompissssar

Tack Dogge för din kommentar jag förstår vad du menar med smutsigheten hehe bra där att du hajar chargången(hur stavas det?) =)

någon mer med en åsikt?

2009-10-06 20:08
nää det var bra så =P

2009-10-06 20:21
ääässchh skärp dej lamonde ;) vadå det var bra så??? whoa e ju till för att man inte ska digga musiken som spelas :D man ska ALLTID hitta felen :D vi på whoa e ju "konkurrenter" ;) hehe. jag har ingen aning om hur chargång stavas :D men nått åt det hållet :D hehe

peace

2009-10-06 20:24
doggsan P16- Andas! Gudde fattar min humor ;)

2009-10-06 20:27
men du fattar tydligen inte min ;) hehe driver. ne men ja skoja bara :D

btw ja lyssnade på din låt "kommer aldrig lyckas" förut. den va ganska tung =)

2009-10-06 20:34
Tack säger robin till dig dogge han är stolt över den =) jag vet det för vi känner varandra!!!

2009-10-06 20:38
hahaha aa det stämmer vi känner varandra =)
doggsan P16- men jag vill ändå säjja tack som fan! =P

2009-10-06 20:49
fan gudde när kommer nått nytt me bara dej då ? :O de va ganska längesen nu som man hörde dej sitta o klaga på politiken o att du bara bor i en 1a istället för värsta slottet asså :D du måste göra lite fler "klag" låtar fan ;)

2009-10-06 20:54
haha det kommer dogge vovven! jag har lite grejer på gång, men jag har nog slutat med klagosångerna blir lite mer ironi nu! har blivit rätt nöjd med situationen faktiskt =) nu kan ja bara blicka tillbaka på år av lite knas och skit, och se fram emot nya utmaningar hehe !!!
men nån klagolåt kommer det garanterat =) dom skrivs så lätt med tanke på att det finns mycket att klaga på

2009-10-06 20:56
Nu kommer ett Lil jon-YEAAAAAAH!

var bara tvungen för att hålla tråden vid liv =P

2009-10-06 20:58
chatta kan ni göra via inlägg & inte i tråden..
men det lät helt okej faktiskt.. min engelska suger riktigt hårt så kan inte direkt bedöma den :)

2009-10-06 21:01
okejokej :P Dogge vovven... :P nu va du snitsig va..... hehe skoja ;D Det är bra att du e nöjd nu :D hehe... men ja ska fan va den första som får klagolåtarna :O

YEAAAAHHH på dej me ;D

Btw grabbar.. JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT BEEFA ATLE BAKOM MICEN! snart jävlar asså.. då ska han få se vem som bestämmer asså ;)

Ska köpa ps3 snart o då jävlar ska vi ta de utanför micen ! ska tvinga han o komma på ett ps3 lan sen ska vi se vem som klarar ut GTA 4 först asså... där får vi se vem av oss som e mest gata ;D haha

2009-10-06 21:33
okej......lycka till kompis =)

jag tror någon kommer låsa tråden snart haha !!!!

2009-10-06 21:39
men då går jag å hämtar nyckeln =P

2009-10-06 21:41
va bra, då kan vi spara den så ingen kan låsa våra trådar i framtiden =)

2009-10-06 21:46
Robin ja undra en sak, du lärde känna atle först va?? asså av atle o gudde. Jag känner ju inte alls till din bakgrund, men jag har för mig att du nämner i kidnappad av staten att du har suttit på behandlingshem, var det så du lärde känna atle??

ursäkta om det är en privat fråga det där me behandlingshem o de :P

Peace

2009-10-06 21:49
fan vad klockren låt, Älskaren!

2009-10-06 21:51
aa det stämmer lärde känna atle på hassela gotland sen fick jag gudde på köpet =P och jag tycker om båda lika mycket =) hehe...

2009-10-06 21:52
jahaja ;D känner du en kristoffer lagg från hassela?? han är typ 23 nu eller nått :P

2009-10-06 21:54
nej ingen aning men han e säkert skåning hehe

2009-10-06 21:55
skriv meddelande i stället så slipper guddes tråd bli ett chatt forum =)

2009-10-06 22:50
k-mp tack så mycket kul att du gillar den =)

aa faan sluta chatta i min tråd nu era bitches =)