Yngve - Skit Vit En lite Introduktion till nybyggna studion! Länk till http://www.speedyshare.com/533638134.htmlText;Välkomnar er till skit vit studionamnet har den fått för det är skit vit yaoklädkammar style funkar döh nicevälkommen in de luktar wonderbouni omgångar, flyta tjock nice rapflow som Stockholms nattaldrig tyst ja svr(abooow) går min egna väg med min hemmkarriärvagabondar över Sverige genom internets värld(wooow)óm du känner shiet som spottas härfyra fingrar upp rulla upp gör de härblazea zutt gör de härgenda vänta häll uppbjuder laget runt session blir tummen uppSkit vit inget kritlanga cash allt blir fintinge jidder här i skit vitstandard sätter yngveingen standard om du tyckergarderobsutrymmet är för litet för dig killentar dig way back to the daysvita väggar som en lina fresshhhip hop va bom box o jigidy eybrudar dansa kortkort o run va mc run dmc första skivan som speladestänker de va way back då hiphop va healandedu kan få allt i ett, som ett samlagno prostituerad du får allt för handslagHär i skit vit jag kan få dig gladhär i skit vit du kan va kung för en daghär i skit vit spotta fett me barshär i skit vit du blir nyfödd som ett barnpå 4 kvadrat ganska svettigt men de blir tjock fet känsla när du sätter16 bars bara vevar som ett cp släng en hand för skit vit så du vet de!// 4 fingrar ! Yngve