I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Audio)gwah gwah gwah(svar till gwah)

Vår Hiphop - Audio & Video

Groupie

2009-10-04 22:13

(Audio)gwah gwah gwah(svar till gwah)

Nu har jag verkligen ansträngt mig med texten hoppas ni diggar alla feta punchlines!
Eller nu kanske jag överdriver men gemför man med gwah så var detta as fett!!

Länk till http://www.speedyshare.com/380994967.html

det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!

2009-10-04 22:27
Atle du e fan sämre på att stava svenska än en iranier som kom t sverige i förrigår :D

gemför = jämför

Asså fan atle ja blir ledsen på dej :( varför kunde du inte lagt den här dissen t mig ?? ;D då kunde man få lite motstånd asså :D

hehe nä men den här va fan rolig :D du börjar lära dej teknikerna i att dissa nu, hoppas bara att du lär dej att få ner dom på pappret o rappa skiten sen ;)

peace

2009-10-04 22:28
Iz ta honom mannen :D bring him what u got ;)

2009-10-05 03:32
gäsp!!!!!!
Hojta till Så mixar jag!
http://www.myspace.com/raayb

2009-10-05 11:21
........ vilket sömnpiller

Groupie

2009-10-05 11:37
hhaha! ni kan kalla mig Blund John Blund!

2009-10-05 20:43
Snälla Atle, lägg ner musiken..

Roligt dock att du tror att Iffectz kallar sig för "Gwah". Ett tips nästa gång du ska "svara" på en diss, gör lite research på motståndaren, så du inte blir töntstämplad i slutändan.

Peace!
Hej
Groupie

2009-10-06 12:11
Hypnoz: du dumförklarar ju bara dig själv nu.
Nr 1 gwah var det enda namnet som syndes här på whoa!
nr 2. om du lyssnar på låten så hör du att jag inte vill lägga ner någon tid på folk som suger!
nr 3: Jag tror inte jag ska lägga ner musiken eftersom jag får grym respons från de svenska folket utanför whoa ! :)

Jag skulle ju kunna slicka din rumpa nu men väljer att spotta dig i ansiktet istället "spottar på hypnoz"

Puss på dig ditt lilla murmel djur.