I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hannes- vi söker frihet i radio och tv

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-05 11:28

hannes- vi söker frihet i radio och tv

Hannes - Vi söker frihet i radio och tv

Hejsan ny låt igen la upp den så ni kan lyssna på den :) får se vad ni tycker :)
den handlar om människors inställning till handikappade.

ta hand om er hannes

Länk till http://www.reverbnation.com/hanneshsi

(Inlägget ändrat av 370HSSV 2009-10-05 12:03:52)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-06 20:38
lägger in en länk nmed bara den låten :)

Länk till http://www.speedyshare.com/598574781.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-06 20:48
du brukar nästan alltid höra av dig i min gb när du släppt något nytt det tycker jag e kul! för dina låtar har alltid ett bra budskap och man hör hur du utvecklas=) fortsätt öva på ditt flyt för texterna e bra nu måste du bara leverera på samma nivå // Lamonde.
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se

2009-10-06 20:52
yes tackar det kommer hehe jag försöker utvecklas hela tiden :) tackackar som faan iallafall :)

2009-10-06 21:16
Bra text, bra budskap! men personligen tycker jag att du ska försöka "leka" mer med rösten! trycka på lite ibland och spela lite teater om du förstår vad jag menar?

Fortsätt göra låtar man!

Gudde

2009-10-06 21:21
skrev texten på 30 min och spelade in den på 1 timme typ :S

försöker arbeta professionellt :( snabbt och effektivt skall jag kunna texten utan till så måste jag öva en vecka innan :( vilket tyder på min ointelligent då alla andra klara av att lära sig en text flytande på 10 min men tyvärr inte jag :(

tackar för din värmande kommentar iallafall :)

2009-10-06 21:28
nej mannen du måste inte kunna texten utantill för att spela in, det är bara att stå med papper i hand och köra. klart att det ofta blir bättre om man har gnagt in texten men det är inte det viktigaste. det viktigaste enligt mig är att våga leka med rösten byta röstläge mm.

2009-10-06 21:29
okej japp det är sant men jag kan endast leka med röstlägen då jag kan texten utan till :S men tar åt mig som fan av det du säger och skall tänka på det :)