I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Qruu - Skiter i trender och Går på känsla

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-06 08:40

[Audio] Qruu - Skiter i trender och Går på känsla

I väntan på mixtapet/netplayalbumet Förberedelsen bjuder jag på två nya låtar.
Skiter i trender och Går på känsla.

Beats av Salladin Productions.
Rap, lyrik, inspelning och mixning av Qruu himself.

Qruu - Går på känsla.mp3

Qruu - Skiter i trender.mp3

Mer info och låtar på min hemsida: http://www.johankvarnstrom.com

Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2009-10-07 10:21
På riktigt.
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2009-10-07 13:55
Riktigt skön känsla alltså. Du har verkligen fått till refrängerna här. Kul att höra som fan

2009-10-07 13:57
Vi leder utanför ledet, följer inte efter nån
vi följer inga trender, nej vi sätter dom

Rappare

2009-10-07 19:21
Aa, du har igen slipat ner kanterna från tidigare inspelningar litegrann. Du har fortfarande en del att bättra på dock.

Du har fått bättre flow, och uttalar färre ord konstigt bara för att få det i takt, men problemet finns fortfarande kvar här och där. Skönt att du inte fortfarande inte offrar lyriken iaf.
Deliverymässigt är det bara en liten förbättring, men du saknar fortfarande en del närvaro och attityd i rösten, och det känns ibland otight och osäkert. Du behöver kanske jobba lite mer på hur och vad du ska betona i dina verser för att de ska kännas mer trovärdiga.

När det kommer till mixning lämnar det mycket att önska. Verserna sväljs ofta upp av beatet, och du skulle nog behöva hitta en bättre kompressor som ger din röst lite mer substans.

Beatsen funkar, men jag tycker inte de är lika intressanta som från ditt tidigare släpp.

Nåja, kul att höra mer iaf. Let me know när Förberedelsen finns tillgänglig.

2009-10-12 08:58
Stort tack till er!
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com