piss inte kiss- du e fan inte klok Länk till http://www.speedyshare.com/520504928.htmlbeat: instrumentaltext:du har ingen chansatt vara sjukare på rap som en sjuk-manjag kan smeka din klitoris med en mjuk-handmin lyrik är handikappad, men skitsamvarför va normal när man har sprit-i-handjag gör sjuk rap, medans du spelar i ett jävla skit-bandhar inte varit normal, bara en gångnär jag fick utlösning första gångenjag såg james bond knulla en lång-kvinnakom-kvinna, du e okej trots du har en trång-fittamin kuk rinner, sperman smakar bläävarför sväljer du då, å säger nää uschmen du ska inte klaga, du har ju en stor muffhårig som en den stora skogennä fan jag hatar å bakfylle skitaså drar till krogenge mej 5 öl å 3 shotsså lovar jag att börja släppa lossjag låter seg när jag rapparmen det e bara för micken ligger på golvetnär jag battlar å skrattaraa å ursäkta jag fjärtar-nuefteråt jag bärsar-juallt kan inte va roligt i livetmen det mesta-jueller hur?du e fan inte klokdu e fan inte klokdu e fan inte klokjag vill inte låta elak eller surmen du ser ut som en skadad kukmin mick e så varm nuatt man kan tro den har sex-juklart piss inte kiss e sämst-judet vet jag, det kan vara santinget jag kan hjälpa, bara född sådanspring tanten innan du blir rånadskoja bara, vill råna tillsammansdu å jag tanten, å punk i bandarnstå inte här å stamma stammarndu låter som en tjej med tampong i käftenå bara för att jag tog din morsas oskuldva inte så jävla ledsenjag tar bärsen, medans du sitter å meckar enå varför har du holken i röven ovanför ditt häng!-vaaaa fan va jag e bängdu e skadad
har inte varit normal, bara en gångnär jag fick utlösning första gångenjag såg james bond knulla en lång-kvinnakom-kvinna, du e okej trots du har en trång-fitta