I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SkN - Mitt Kärleksbrev [Min första låt, gärna konstruktiv kritik =)]

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-08 22:29

SkN - Mitt Kärleksbrev [Min första låt, gärna konstruktiv kritik =)]

Min polare SkN har inte whoa än så jag får lägga ut hans låt, jag tyckte den blev ritigt bra för att vara första eller vad tyckr i

WHOA !
!

Ge konstruktiv kritik pejz!

Länk :
Länk till http://www.speedyshare.com/568622487.html

Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-10-08 22:48
ska jag ge kritik själv, så tkr jag att den är riktigt bra för att vara första låten, klart alla behöver träna men man får kolla på att det är första låten =) aja ni får höra mer av honom inom snar framtid guys so check it out! pejjz

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-10-08 22:57
Låter helt okej för att vara första:) Visserligen är jag inte så bra på kritik men kvaliten på inspelningen hoppas jag inte ska vara sån i fortsättningen? Ljudet alltså:)
Sen sånadär småsaker jag irriterar mig på som att han säger "maj" istället för mig :)

Men tummen upp för att vara första
fuck you, and have a nice day

2009-10-09 01:12
Det låter bra som första låt! fan! du behöver löööve grabben! du skulle bara behöva skaffa dig en bättre mick och typ bättre ljudkort, och lära dig mixa! sen hade detta varit en jävligt bra låt! =) bra text!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-09 02:19
Just nu spelar "S.K.N" in i samma studio där jag spelat in mina senaste dissar , EN RIKTIG SKITSTUDIO alltså , men snart fixar sig studioproblemen och då kommer han spela in med oss i vår studio!

Över till låten, bra för att va första mannen , mer utförlig kritik får du av mig när vi snackar UPP!!!
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2009-10-10 18:23
kom igen hjälp grabben :P UPP!!

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-10-10 22:58
de bra för att vara första låten grabben, de finns många som rappat länge , men e sämre!
men sorry bwois ,Riktigt Kasst ljud ;D hoppas nästa låt blir fetare kvalite. annars bra

Peejz / Aco
Zup' is ya Bwoi Aco.

www.myspace.com/acohbg

2009-10-11 10:55
Tack så mkt aco =) , ja klart vi ska fixa bättre ljud, men som pinter sagt i sina trådar så är vår riktiga studio sönder krånglar rätt mkt, så vi spelar in på en studio där det inte är så bra ljud alls! men tack så mkt bror <3 Pejz Fler?

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-10-11 14:13
1. Jag älskar beatet även om det är gammalt..
2. Rappen var faktiskt bra för att vara första låten, dock kvalitéten som folk har nämnt tidigare, men satsa på bättre shit så kommer det bli fint.
3. Om du har beatet så skicka iväg länk i pm..
4. betyger sätter jag på 4/5 p.g.a kvallen då :)

Fortsätt spotta!

2009-10-11 23:52
Tack så jätt mkt maen, ja snart får vi bättre ljud och adda [email protected] så kan jag fixa beatet till dig där pejjz

www.AnteeMuzic.inc.se