Rabbiz - Skådespelaren En låt jag gjorde idag, skrev texten i veckan och ville spela in den för den kändes lite relevant. hm... Beatet heter Bluestocks - Inner city chaos. Nedladdat från freebeats.seMix Jonas, rap och text Markus Jakobsson. Kritik tackLänk till http://www.speedyshare.com/549681385.htmlMina tankar börjar alltid med, jag vill inte ha dig härJag tror att min hjärna har problem med mina andra delarMitt alterego verkar erövra mitt riktiga jag, hatat ärSå starkt mot allt att jag snart börjar leka San AndreasJag gör gladeligen något för Markus som jag inte gör för digHatar han, för du är nämligen ingenting för migHatar är ett stort ord men jag hatar mig självJag säger alltid att jag måste nog vara perfektMen kollar du noga ser du att jag skämtar med mig självSanningen är den att jag banimig är den som är minst komplett av alla människorJag är mindre komplett än Anna AnkaJag är mindre komplett än dom som knarkarJag måste ha blivit utsatt för en komplott när jag föddesHan här ska vi göra så fucked up som möjligtFuck off beat, fuck för långa raderför detta är en av få gånger jag skriver sanningen om Markus JakobssonIngen vet mitt riktiga jag, inte ens jag självJag är en skådespelare, borde få en guldbaggeVad ska jag vara idag, ska jag vara dum eller smart?Ilsken eller lugn? Lat? Kanske flitig som Gunde SvanDär försvann en till glödlampa i min lampa i mitt takSå jag stör andra, mina grannar om dom kanske harEn extra ikea lampa, dom kan låna så det är inte är så mörkti min lilla låda, men ingen vill låna ut till dårarOch nej jag blir inte sårad när du säger det till mitt ansikteMen jag lovar du kommer inte kunna dra några till piss vitserJag har inte visat mina känslor sen jag fick hår på kukenJag har bara några steg kvar tills jag lämnar mina spår i psykhusetJag har aldrig vart i trubbel eller blivit lack på en snubbejag har inge knark på rummet men har all makt som AugustusJag har en perfekt familj men lite mer pengar skulle inte vara felKan inte rappa om tragiskt skit för jag har inte upplevt detKan inte rappa om drog missbruk eller övergrepp i tidig ålderKan inte rappa om slagsmål för det har bara hänt mig två gångerJag är totalt ointressant men jag har en livlig fantasi Som blir skitig lyrik, bygger upp min musik, bit för bitIngen vet mitt riktiga jag, inte ens jag självJag är en skådespelare, borde få en guldbaggeVad ska jag vara idag, ska jag vara dum eller smart?Ilsken eller lugn? Lat? Kanske flitig som Gunde SvanSirenerna symboliserar min lilla hjärnaDär lever så många personligheter att ingen känns näraOch dom färdas så snabbt att jag tappar kontrollen över domKommer säkert vålla döden över nån