I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Video) Desert Rose - Sweet Desert Rose (Produced by Leontin)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-10 10:41

(Video) Desert Rose - Sweet Desert Rose (Produced by Leontin)

Ingen riktig musikvideo men en bild e de...och youtube :)

Vi håller på med Desert Rose EP, kommer nog släppas i början av januari kan jag tänka mig. Kommer bli så jävla tungt!

Här är en låt vi släppte för några dagar sen, den har inte alls fått så mycket uppmärksamhet här på whoa som den borde, nått konstigt med whoa.

Visst, alla kan inte gilla allt, men jag ser att låtar där snubbar är kassa får mer uppmärksamhet...

Enjoy!

www.myspace.com/thadesertrose
www.leontinproductions.se

Ha de!

Ladda ner ALL IN 1 MIXTAPE:

2009-10-10 11:45
detta var väl producerat och bra uppbyggt... detta gillas boys! hojta när epn släpps! :) upp!
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi
Rappare

2009-10-10 12:11
Jag gillade! Upp för den här! :)

2009-10-10 13:18
Hur vet man igentligen att en låt är bra?
Jo de ska jag svara på.
När man sitter å lyssnar på låten, och bara efter en liten stund så märker man att ett leende har spridit sej på läpparna och man sitter och gungar till takten, och en skön lycklig känsla sprider sej i kroppen.
Får man dessa symtom så är låten garanterat bra.

Denna låt ger mej exakt dessa symtom otroligt bra jobbat. och riktigt väl producerat.
Helt underbart ni har räddat min lördag.
Går det att få tag på skivor/demos/netplays med er?

///Mats\\\
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2009-10-10 13:26
galet tungt.. alltihop
http://www.myspace.com/akinonline

2009-10-10 13:30
Tack alla för era kommentarer, uppskattas!

Än så länge så finns de få låtar med Desert Rose, o de hittar ni på deras myspace - www.myspace.com/thadesertrose

Som sagt så håller vi på med en liten EP, kommer bli reggae/hiphop, fast i helheten i sig så blir de mycket reggaestuk.

Kan säga att det kommer bli riktigt riktigt tungt. Sköna melodier, sköna reffränger osv.
Och lite gäster såklart, avslöjar inte för mycket :)

De kommer komma intervju med Desert Rose i framtiden. Håll ögon o öron öppna!

Ha de!

Ladda ner ALL IN 1 MIXTAPE:

2009-10-10 16:05
soft, detta gilla ja.
www.realtalk.se