piss inte kiss- Lennart Länk till http://www.speedyshare.com/792415333.htmltext:han körde runt i cirklarhelt plötsligt rör han ivrigt i rattenå kör rakt in i mackentill frun skyllde han allt på den svarta kattenoch på nattenvaknade han av en madrömhan kunde inte sova mer, gick-uppoch fick-lustatt käka en kaviar mackamed mackan i hand råkade han snubbla i köketå ramlade nerå landade nerrätt med huvudet i mackanå sa till sej själv- jag lackar-nufan att jag inte va packad-jukl va 3 på natten, å hans tankeva att gå till grannenefter han tagit på sej kläderså snubblade han på halsduken i hallenå slog ut tandenblodet rann ner från hans munngipamen han va en karla karlå började fan inte lipanu va han förbannad å ilskenå gick till barskåpet för att halsa whiskeynyeah han tänkte risken finnsatt jag vaknar å e glad å inget minnsmen natten va inte sluthan va nu på väg utför att gå till grannen thomassom alltid va vaken om nätternade brukade alltid kallrata om alla de där grann festernanär han kom fram till thomasså va ingen hemmaå inte några lampor va tändafuck sa han, å började bli sur på riktigthan kom hem efter en stundå sa till säg själv- livet e fittigthan kom upp till sängenmen då va hans fru inte därhan gick å vrålade Eva, Evadå såg han sin fru hängd på toan, med en lapppå golvet stod det- jag vill inte längre leva merahan började gråta, blev yr å fick svindelhan gick mot balkongen för att ta lufthelt plöstligt hörde han en kvinnans röst- går du i sömnen nu igen Lennart
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna