XL & Alex Baula - Vill Ha Dig Tillbaka (Med Alex Soul)
Tjabba Whoa! Nu rullar vi ut en fet track som består av XL , mig själv(Ab) och Alex Soul! Vi kände att det var dax att snickra ihop något med lite feelings & låten medelar en del känslor som ni kanske hör :) Vers 1 : XL Reffräng : Alex soul Vers 2 Mig själv (baula) Mix : Cricko Länk : Länk till http://www.speedyshare.com/131988533.html Hata eller älska gott folk!
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Sjukt tung text och rätt beat. Men som sagt jag gillar när det är mer drag i låtarna, men det här var ju mer en känslo låt som du skrev. ;> keep it! _/
kan ni sluta mörda beatsen lr? ni vet vad jag tycker.... tummen upp!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Säger som Krylleh-B.. SLUTA MÖRDA BEATS, jag är ganska trött orkar inte med stor kretik men detta är riktigt jävla bra - Alex Soul gör en bra reff alex Baula mördar beatet med gäst av XL som gör de bäst enligt mej !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Utan tvekan en av dom bästa låtarna jag hört på länge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur bra som helst enligt mig :) dö tung reff
Som jag sagt tidigare, riktigt fin låt. pz
XL & Alex - ni vet vad jag tycker, alex lägger reffen nice som fan och xl din vers e mord.Baula - Aldrig hört dig innan men du var bra oxå! Detta diggas grabbar och kommer spelas några gånger! Big up som vanligt till cricko på mixen! :) go broes
www.joacimlocksen.se
Tack allihopa, fett att skiten diggas!
kan ni sluta mörda beatsen lr? Svar på den frågan blir såklar nej:)
Kommer mer inom kort bara håll ögonen i form!
upp!
/Baula
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Hur bra som hellst, åker in på mobilen direkt!
Evangeliet
xl, riktigt fet text skönt flow och röstläge diggades starkt soul, grym reff rå töng Baula, riktigt fett skön text flow allt satt där de skulle riktigt skön track,, big uppppppp,, pz Z
chillin'
riktigt bra låt! tungst i låten var baula easy! reffen var bra, fast har då svårt för sånnahär refränger. almighty XL la det suveränt, men har gjort det mkt bättre! baula du har kommit ur garderoben och gör stora framsteg! me like! bara hojta om du är sugen på gästningar! A-soul har inte hört mycket av dig, men sjunga kan du iaf! men diggar inte när det är för ljust. XL samma på dig har inte hört så jäkla mkt av dig, 2-3 låtar kanske. men du bra inge snack om saken, men vet att du kan mer bara du lägger manken till ;) inte mycket till att hata denna låt! men den hamnar inte på min mobil. Keep it rollin! Pz / verbalduvet!
The Verbal Terrorist, Nobody's Innocent!
Tack alla värmer att höra ! Hoppas det rullar in mer åsikter på denna track !! Upp / xl
Vice Versa!
De här var riktigt fett, skönt överröstat, riktigt tungt. Dock diggade jag inte den dära kör grejen i reffen :P Men resten, Överfett! Peys
http://www.myspace.com/akaamusik
Ja den är skön tycker ja med! XL lägger skön stämma, text och rapp är fint! gäller även SOUL och BAULA! :) Synd bara att vi inte fick in Jerrones på denna, för hans vers va riktigt bra den med.. Men men, de kommer fler låtar! :) / Cricko
Alltså säger som alla dom andra, ni mördar beatsen och jag diggar det som fan... bra mixat cricko, ni knullar beatsen boys =DDD
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
Moderator
2009-10-13 14:57
Blev verkligen överraskad av att ni aldrig slutar förvåna. Tvärfett av allihopa, XL kan vara rapparen med störst potential i hela Sverige och nästa stjärna känns det som för mig. Baula gjorde det grymt bra också, utvecklats riktigt snabbt faktiskt. Alex lägger en underbar reff som vanligt? Inte mycket mer att säga om det. Är det något negativt så är det väl att jag inte gillar en del av slingan mitt i verserna bara, som får mig att tänka på en annan låt. Och att det känns som accapellan blir lite låg i slutet av verserna. Men vem bryr sig om ovanstående, tvärfet låt och bland det bästa jag hört på länge!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tackar som fan rasmuz detta gör mig tårögd att läsa riktigt kul ! Mer
Vice Versa!
tackar & bockar alla! upp!
kul att alla gillar! :) och ramuz , de stämmer helt, vilka bra öron du har! för beatet höjs nämligen efter en viss stund, därav blir accapelan logiskt nog svagare! :P
tycker den blev nice! verserna är feta och har grymt bra texter:D kul att man fick gästa:D
http://alexsoul.com
Vilken låt kommer beatet ifrån??
-§ '_' § ( . )( . )
Soul Alltid kul att sammarbeta med dig och Alexp20 jag vet inte vart beatet kommer i från :)
Vice Versa!
LÅNGT Över standard på Whoa!! Ni har min röst i alla lägen på alla plan ! Inget att hata på !!! OMg REPEAT ! Bless mentol
Tack mentol uppskattas att höra !!
Vice Versa!
Ingen fara, SMYGREKLAM Kolla gärna in våran nya http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/669966/1.aspx Kan ngn göra länk?! Liknande tema med undantaget att titeln lyder "Om Du" (Lämna mig nu) Keep it up boys :) Bless
tack o bockar :) up
mentol. du har ingen rätt att göra reklam i andras trådar.... uppar igen boys.. xl när flyttar du, vilket datum? skriv på msn direkt när du ser det där!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
XL; fett som vanligt Alex; så jävla skön reff :D baula; Du lägger det bäst alex.. snäppet bättre är XL låten 10/10 btw: Upp med texten :D One!
Lugnt krille, ska inte smygreklama i DINA trådar !
inget onödigt tjaffs i tråden mentol ! tack alla andra för eran åsikt
Vice Versa!
riiiktigt fet låt! texterna e skitbra, good shit! :) reffen e riktigt nice. ne ingenting alls för mig att klaga på. inget!!!jo, en sak! upp med lyriken! ^^ även om man troligtvis redan hör allt, så gillar ja läsa texten (A) BIG FUCKING UP!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Text för de som vill ha : Älskling, det var länge sen sist// försöker prata med dig men du sänker din blick// du vände & gick, du vände dig om// jag tappa min förstånd när du slängde nyckeln på mitt golv// jag släppte händerna jag' försökte hitta ut // instängd i mitt mörker du var nyckeln till mitt ljus- Älskling, det var inte igår// jag vill lyfta telefån & ba få veta hur du mår älskling// jag svär de inte lätt att förlora allt man har// andra sidan av sängen är tom än idag// försöker finna svar, ute i den kalla vintern// mitt hjärta var för kallt för att få stanna i ditt inre// svär, mitt hjärta bha faller itur// vi hängde med varandra dag in & dag ut// jag älskar dig o förlåt för det som hänt// när jag förlora dig så förlorade jag min bästa vän//
117 dowloads, mer kommenterarer!
Allt med XL är bra, så även detta! fet låt, gör mer! peace!
The only mystery is why the kamikaze pilots wore helmets~
tacktack, tråden värkar lite rostig! kom igen nu whoa!
Jag har alltid velat vara en vanlig kille, men jag tror inte en vanlig kille gråter till låtar :/ Så helt underbar låt, som många har sagt, ni får sluta mörda beatsen, ni är verkligen jätte duktiga. Jag älskar låten
UPPPP
MjR Det värmer att höra alltså, tack skaru ha! upp denna vafan1
Sjukt bra låt, diggade allihopa! BIG UP!
Fan bästa skitne jag har hört på whoa på säkert 1½-2 år, typ sedan Toppen och alla dom där slutade lägga upp låtar här. Grymt jobbat killar, all cred till er.
Jag har tryckt din flickvän som aftonbladet.
bra låt guys, brallan, du uppar för ofta. / jerrones
soundcloud.com/jerrones
Aleex_ Kul att du gillar. Men Klipp aldrig sönder våran låt är du snäll..Vi vill nog helst att den sprids utan någon halv verision som du säkerligen hade klippt till dom där låtlänkarna...
Riktigt fet, spelar sönder den :) btw någon som vet vad beatet heter ?
Viv0523: De är ett freebeat! men va de heter minns jag ej.. Checka soundclick eller nått..
haha kul att man fick va med på båda haahahahXD
kanon bra alex's Finns inget direkt att klaga på suveränt ! peyz! btw, när glideru till Luleå ?