[Audio] Forsberg ft. Ayyz - Vi är bättre än er Inte droppat nått på ett tag, men här har ni en liten feting med ayyz !Forsberg ft. Ayyz - Vi är bättre än erTEXTEN: Ayyz:Jag är en rappare med fett stort ordförrådså vi får se var du står när jag nått mitt måljag är grym på min sak o ni märker det nujag älskar musik o när jag bangar din brudjag står kvar på min plats som jag alltid har gjortni ser upp till mig nu när jag reppar min orten beef mot mig o du fuckar ut japp det blir slakt o vi slutar nujag e ingenting o leka med jag e din överman men väger bara 63jag e inte någon gansterman jag rappar snabbt o fuckar allt så sitt på platsför jag skriver feta rader i mitt text blockflyter under ytan bättre än ett sten blockför jag vet att du flyr när jag kommer med min feta flockReff: x2Vi är bättre än erVi har klass vi har stil vi är alltså bättre än erVi är bättre än erVi har kommit någon vart med vår musik och det har inte niForsberg:Jag leker med beatet har ingen lust att lägga avandra har hör mitt flow och tänker om dem ändå vore jagkunde dom flasha med stilen inget fake shitjag är en av alla som kommit någon vart check thisfaktiskt har du kommit ganska långtmen jämför du med mig så är du inte värd nåtKalla mig vad du vill till och med rabieshundeller något liknande för jag är farlig och rundtar det så lungt, märkt som en slackerTar mig en blund, sedan vaknar och äterDu har absolut ingen ting att komma med Jag är fet inte du för du har kommit felJag är bra du är keff jag är grym inte dujag är bättre en bäst inte du för du är fulJag är cool jag är fet jag är tight jag är glidarehar slit jag har klass och du är inget vidareHoppas det gillas. peace