jag iakttar dig gående på land i ett och samma sammanhang vad heter du i andra namn är frågor som snabbt försvann min kunskap är min egen därför står jag upp försöker hämta luft fast livet gått på grund vatten ytan är ganska nära men ändå långt borta känns ibland som om vi utlottat det vi är för ofta tingets existerande är det vi väljer framför förnuftet och på grund av det formas luften som ett av undren livet är ett underbart tillfälle att njuta av så skall jag då bli slav under klockans slag vad är det med oss som får oss att inte inse om en björn ligger i ide skall vi då gå för att se vi skapar konflikter genom konflikter vilket betyder att vi noterade vikten men inte insikten vår okunskap kan vara olika genom olikheter så vad jag heter är det som finns i närheten dagens politiker tjänar för mycket pengar för att ändra våra klasser på sängar jag är en skeptiskt man i mina bästa år men vad jag förmår betyder inte det lån som jag kanske kommer ta om några år det finns för lite förståelse över vårat kunnande och vad är att kunna det om vårat kunnande olika lagar träder i kraft mer nu än någonsin förut man kan bli kallad rasist lättare än nu okej hur kan man snacka om välfärd då vill vi väll utan att lägga ned vår själ i det som är så att kunna skapa konflikter utan att mena det det startar som en siren men den felar sen det jag menar är allt tas för allvarligt idag som om att man skulle vara svag utan att ha krav jag lever idag inte genom morgon dagens svar så vart är mitt val genom fiskarens drag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.