Varför hata när det finns så mycket man kan älska?
Tack så mycket Roobs! R.I.P TILL DIN FARBROR!One love
R.I.P (F)
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Dain, jag börjar seriöst gråta. väldigt bra låt och bra skrivet , just nu vill man bara krama om dig och trösta dig, och att du säger " jag är ny med det här förstog jag verkligen inte, du rappar bra och flowar riktigt bra , bättre en dem flästa som har rappat här ett tag , Big thumps för dig, Rest In peace! Loves from -FriZone-
dä ä näääjs brur!
Tack alla, kärlek till er! -friZone- tack så mycket det värmer <3
Snälla lyssna på den! Vill få ut mitt budskap till er.One love
Detta var riktigt bra, beklagar sorgen.. R.I.P !
R.I.P! det låter soooft..
Enhet_ Tusen tack!madji Tackar tackar :)
tänker inte kommentera låten, låter den tala för sig själv. R.I.P!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Beklagar sorgen mannen!
tänker inte kommentera låten, låter den tala för sig själv. Wooord!! R.I.P! Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
krylleh-B Thanx man!AjdiiN Tack tack! Ett stort tack till alla som laddar ner den och lyssnar. Ni som lämnar en kommentar är guld värda, tusen tack.One love
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej
deelfiie tack, respekt till dig!
Jag vill bara tacka till alla som laddat ner den.Peace one love!
RIP, bra låt tycker jag.
Hej
R.I.P denna va riktigt bra. Hade svårt att hålla tårarna tillbaka sjukt fin mannen. Beklagar verkligen sorgen (f) One / Malin
Inte det bästa jag hört, men helt klart bra! RIP din farmor och farfar
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
R.I.P Man får gåshud av låten (Y)
Hypnoz Tack så mycket!_Dallan_ Tack så mycket för den fina kommentarenmarkulinen Tack tackLidbom thank you! Ni är underbara!One love
Laddar ner!
R.I.P , Låten var helt okeej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
R.I.P vet hur de känns... så, fick lite flashbacks duglig låt, pz
Tackar!
texten e fin, men gillar inte riktigt tonvalet och sånt. men fin låt ändå ju, men träna mer på sånt. RIP
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
hehe okey, mja var ju en speciell låt så blev annorlunda röstläge och ton. tack!
inte många låtar som fått mig att fälla tårar. men denna fick mig att fälla några.. tycker det lät bra. dock tar jag bort den då den väcker för många minnen.. men beklagar sorgen! take care..
Fan vad det låter som du gråter ifrån början av låten. Bra jobbat hörredu, fortsätt med det du gör R.I.P
Jag har tryckt din flickvän som aftonbladet.
mhhk tack mannen, det värmer fint!Brunothaman Thank you man! yes jag skall fortsätta, kommer mer.One love
Download
Riktigt bra låt. Du hade ett bra flow och skön text. Mycket bättre än många andra här på whoa faktiskt Fortsätt med musiken Beklagar verkligen sorgen
Feggä_ Tack så mycket för din positiva kritik! ja ska fortsätta med musiken 4ever!One love Peace
Doit
Fattar inte , andra speedyshare länkar funkar men jag får inte fram denna :/.. tråkigt hade gärna velat höra :/
hm den funkar för mig, jag lägger upp en ny länk sen
staamusic tackar!
Vill tacka alla som laddat ner och kommenterat, kärlek till er <3 Snart kommer ny musik spelas in, håll ögonen öppna!One love peace out