OwLaäaN feat Clean - faller ner på knä Heej..Ny låt efter en lång paus lyssna och säg vad ni tycker..Länk till http://www.speedyshare.com/226413979.htmlVers:1 OwLaäaNVers:2 CleanReff:OwLaäaNMix: OwLaäaNIntro: Jag är trött på det här vill bara sammla min armeLetar upp mina bröder jo men ingen finns merOch jag ser, hur en broder faller nerÄrligt talat grabbar det finns ingen som er.Vers1Mina bröder jag har tappat er, tiden rinner sakta nerAllt för många grabbar är nu borta, svårt att fatta detSå låt mig sakta ner och bara tänka tillbaksTill alla gammla minnen alla dar när vi var barnSå bara låt mig andas in andas ut och tänka vidareFör många som har fallit ner för ingen årkar vidareJag minns när alex sa kommer alltid finnas härVart är du bror när jag faller ner på knää.Vänner försvinner som målnen med vinden Hjärtat den slår ja men blodet bara rinnerAllt som vi gjort är ju nu bara minnen Tiden den stannar och minnen försvinnerAllt som har hänt ser jag nu men i fakta Alla dagar bara rullar bakåt så saktaTiden den bakar, livet är fucke uppKännslor jag haft är väl kännslor som andrareffSå jag ställer mig upp men jag faller ner på knäLägger tanken på var ända minne i min själMåste säga förväl, till alla grabbar som inte finns härOch till en bror jag saknar dig jag svär. x2Ursäkta stavnings fel ;)