|
|
|
|
|
Mammas gata remixxx (mass session!)
Yepp, den är här!
I zippen finns all info om alla som är med osv.
Sprid! Tack till alla som skickade in och gjorde denna till vad den blev.
Högerklicka, spara som...
i get more pussy then panty!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nice ska bli roligt att höra. pz
http://soundcloud.com/abstinens
|
|
|
http://www.innuce.nu/mammas_gata_remixxx_2009.zip
Funkar, tankar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
skriv upp alla som va med i ordning kanske ?:)
soundcloud.com/jerrones
|
|
|
står på bilden du får med när du laddar ner paketet jerra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
ah, såg de, sorry! :D
soundcloud.com/jerrones
|
|
|
Fan va hett.
Micke From Mother Fuckin Miilk
|
|
|
Ah rätt bra, digga ju inte alla, men några av dessa som la de riktigt bra :) Rolig ide!
soundcloud.com/jerrones
|
Moderator
2009-10-16 22:43
|
IN NUCE ENTERTAINMENT! LÄGG DET PÅ MINNET WHOA!
Min och sanslös vers ligger dock lite off, men vad gör det :) Helt okej i helhet!
Men än en gång, IN NUCE BITCHES!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce Och checka: http://www.innuce.nu
|
|
|
tycker de kunde varit fett om man betygsatte alla rappare på låten. fast de tar nog jävla lång tid:D haha
|
|
|
satan va grymt!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
funkar inte till en mac.. :(
|
|
|
Grymt men min vers låg lite offbeat alltså! :/
http://www.myspace.com/diemsound Check it, Bitch!
|
|
|
fan, grymt bra! mer sånt här!
|
|
|
BIG UP confidence för allt jobb kul att man kom med på ett litet hörn
|
|
|
Riktigt jävla bra gjort confi!! Soft att man kom med ;)
Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
|
|
|
Passar på att skriva in alla som var med i låten för dom som inte sett/tittat på bilden
Diem Locksen Akin Cornelis_Quick Mentol AMC Marre J.X.E Daavd PHI Konse Haaris Wallin Mexxi Sanslös Sikret Chasse Bångbång Ice-Tail X-Large RX2 NPR n.M.e Smazk Summersize Chimpchompa TMK Csavargo Jaybee Ajdiin Dani-G Micke
Big upp till alla, ska skriva kritik senare när ja lyssnat igenom låten lite mer noga.
Hur många var det som delade vers?
Peace!
|
|
|
Tråkigt att jag gick ej vidare. Men riktigt jä*ligt skön megamix man! :D
|
|
|
Jobbigt att få sista platsen dock!. Men fuckit. jag får avsluta låten :D
|
|
|
synd att jag va för sent ute då :( hade nog inte kommit med endå, men haha :)
Yours truly, Slobe
|
|
|
Kul att se att en bild ja skicka in kom med :)
Låten var överfet, synd att ja inte kom med men men fet låt!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
när kommer versionen med "de bättre" artisterna upp?
If cats are putting slices of bread on their heads and taking pictures, they’re proving to be almost as intelligent as we are.
|
|
|
Nja, tycker det här va lite halv kasst.. 70% höll inte måttet enligt mig.. Mixen va rätt kass på samtliga acapellor.. Starkt jobbat av confidence som drog ihop allt hur som helst...
|
|
|
AMC sa ju att vi skulle skippa keffa rappare, hur kom hon själv med då...inga intressanta namn förutom Akin ..
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
|
|
|
Visst Akin har ett namn men tycker han va bland dom sämsta i detta massession.. Pinsamt dålig..
|
|
|
Tack alla!
i get more pussy then panty!
|
|
|
|
|
|
Kände igen 5 namn, verkligen inget man orkar lyssna igenom.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
|
|
|
Akin va ju inte den sämsta på mass sessionen, då måste du lyssnat bra knepigt!
|
|
|
MickeMannen P21 = bland dom sämsta, inte sämst...
|
|
|
Bland dom sämsta är oxå och ta i. akin levererar tungt på denna. och med MYCKET högre kvalite än dom flesta på låten!.
|
|
|
|
|
|
soft soft, haha orkar inte lyssna igenom fan, grymt många.. haha tror ingen kommer orka lyssna igenom allihopa ^
|
|
|
så nu lyssnade jag igenom hela låten, ingenaning varför tyckte 2 rappare var okej. allt annat var bara dåligt.
B
|
|
|
Haha 22minuter lång, du är galen Confidence, måste varit sjukt jobbigt för dig att plocka ihop men creds för att du har orkat! Hade du dock delat upp oss i två grupper så hade nog fler orkat lyssna igenom allt.
Om låten finns mycket att säga, väldigt olika nivåer och stilar samt mixningar. Kul att höra hur alla reppar sina gator och minnen!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
|
|
|
Jag tycker den blev snorfet! Big up Confidence!
|
|
|
Det dryga är ju om man skulle höra nån man aldrig hört förut så ska man lyssna på fler av hans låtar så måste man ta reda på vem det är genom att lyssna igenom igen och räkna alla...kul
Akin var tung!
|
|
|
Det tråkiga var ju att alla höll sig inom ett område på sina texter eller hur man ska säga. Det som jag tycker är fett med original versionen är hur alla 3 är ute på helt olika områden som endå täcker mammas gata. Jag är så jävla full just nu så hoppas det inte vart allt för rörigt
|
|
|
Daavd var helt klart tyngst på låten!
Käft
|
|
|
Finns den på Youtube än eller ska jag ta mig tid och fixa ?
www.joacimlocksen.se
|
|
|
Måste vara ärlig.. fanns några bra, men för fan? trycka in så många kassa rappare på samma beat..
och vem fan har gjort klippen i beatet? funkade inte..
känner mig som en gnällig hatare, men de är bara sanning, detta förstörde orginalet. heys
Hur mycke knark har du knarkat idag
|
|
|
btw, alla ska ju inte ta åt sig.. som sagt var de några bra.. men dom som ska ta åt sig kan lyssna på sin vers så borde dom förstå
Hur mycke knark har du knarkat idag
|
|
|
Hade förväntat mig mer från AMC då, Diem och Mexxi reagerade ja på, de la de lite tightare än de flesta.
Låten kanske vart lite överdriven då men kul att lyssna igenom.
|
|
|
har inte lyssnat än men det verkar som många klagar på att dom ligger off och att mixen är keff och konstiga beat stops och grejer. Jag tycker att du skulle låta artisterna lyssna igenom den först innan du släpper den så det slipper bli problem med sånt.
Nu har jag lyssnat och mixen känns väldigt ojämn, vissa är bra men andra vill man knappt lyssna på. Blev väldigt jobbigt att lyssna efter ett tag. Förväntade mig att den skulle vara bättre men men.
mhm
|
|
|
Jag tycker att folk klagar för mycket! Massessions blir alltid av blandad kvalité, men jag tyckte att den här var förvånansvärt bra!
|
Moderator
2009-10-17 13:03
|
Kärlek för hela grejen ! big up conf!
|
|
|
Mer en hälften var riktigt dåliga.
|
|
|
självklart ska du ha propps för att du styrde ihop en sån här sak och överlag blev den faktiskt helt aight.
mhm
|
|
|
big up till confi
|