I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sansa - Oldschool

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-17 20:10

Sansa - Oldschool

testat göra en liten engelsk låt, första engelska för mig, vart rätt nöjd, hoppas ni gillar, det är inte värdens seriösaste, bara ett test.

Länk till http://www.speedyshare.com/594195387.html

www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2009-10-18 20:55

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2009-10-19 17:09

Rappare

2009-10-19 17:17
Riktigt skönt men utalet kan du bättra på :) upp upp !
http://soundcloud.com/forsbergmusik

2009-10-19 17:29
säger samma som Forsberg, uttalet går att bättra. Men så är det nästan för alla svenskar som precis börjat kicka på Engelska. Keep it up, ett tips försök träna in en speciell dialekt innan du kickar, själv försöker jag mig på Southern något i stil med Ludacris, young buck och med lite lil' wayne. Det fastnar lite bättre men det fungerar ju olika för alla så hitta din stil och keep it up som sagt!

2009-10-19 20:50
tack boys, upp vill ha mer kritik

2009-10-20 16:59
upp då för fan!

2009-10-20 17:11
Tycker inte dtta är oldschool, feting minus för det.

Utalet är dåligt, minus för det.

Hyfsat enligt mig
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?