Fett, Äntligen uppe. Här har ni suckers texten oxå !d äkta hiphop som vi kör på, du vet vi gör så från perfektion till micke till en het låt, d blev så men vägen kommer, vet jag ser de så, ge mig nått jag bränner ut skivan, säljer cdn utan tillstånd fuckit, vi bryter lagen som en cnatch kommer konstapeln efter, finns d plats i våra bagy pant´s bad ass mafakka, vålds ertappad - men i rätten skyller ja på tvångstankar, bracka allti på att haffa mitt, du vet hur de går ner här 10 eller hegge, kompis spelar ingen roll mään för mina vänner finns på ryggen lång väg när jag behöver står dom sammlade med bollträn ja skivar allt, som en kniv, mitt namn, sant för d väger bly, inte gram, som en fjant din skam jag slår ner dig som en nedsittning - ingen city man, så räkna med en felbesiktning "BOMB", jag smäller hårdare än c4 vem fan tror du blockar hela omkörsytan vill inte skryta, men jag rockar de man jag knockar toppen av toppen, som knockade allt ja sooftar d nice, broor, fixa beat d blir tight Mr P på produktion, klar man känner en vibe im so fly, haha, försök stoppa min hype - jag bara, skrattar och ler, för att du ens tror du kan åh vill du hålla dig till beef, bör du backa redan nu för jag nackar madafakkas, även om dom har kniv scnubben röker weed, haffat stil, men inte flis se talangen gör de cleant, alltid fri för du vet att pennan är ganska kall, men den glöder inuti skulle kunna bränna dig man, men de slösar min tid åh ja skiteri lagen, jag är outlaw, "Mannen" - tar de jag vill ha som i ett bankrån grabben
Micke From Mother Fuckin Miilk