piss inte kiss feat berg- hon lämna mej nu Länk till http://www.speedyshare.com/205900439.htmltext:(berg)Jo du lämnar mig nu för att jag sa att du inte var perfekt,men det gör ingeting för jag ligger med din syrra nu direkt.Hon är finare än dig, hon har en bättre figur,jag har alltid varit otrogen, jag är en sån filur.Du klaga för allt, skaffa pengar och jobb,så nu när du lämnar mig då tar allt stopp.Kommer aldrig höra dig klaga någon gång igen,så nu din syrra, hon är nu min flickvän.Så mysa framför dina ögon kommer vi att göra.Stöna så högt så att det är det ända du kan höra.hon lämnade mej nu/ (varför) hon gillar inte ens min kuk ju (varför)hon lämnade mej nu/ (varför) hon gillar inte ens min kuk nu(piss inte kiss)-fuck hennejag ville vara hennes bästa vänmen hatade att jag va hip-hop å hade hängfan nu ligger jag i hennes mosters säng-fan va har hänt?jag kör mitt racehon sa att hon inte längre gillade mitt facefuck henne, jag e skit survarför gillar hon inte ens min kuk nue den för stor, eller e den för litenhon sa att jag drack för mycket av den förbannade spritene skit lack nuvill bara -fan röcka crack nuhon lämnade mej för jag va otrogen, men bara 5 gångerhon sa att hon träffat en kille vid namn rogerå att han aldrig sysslat med drogerhon lämna mej nu/ hon gillar inte ens min kuk nuhon lämna mej nu.