Entertainment - En praktikant (Haple Prod) Hehe, Haple skickade ett beat och övertalade mig att lova att kicka på det innan jag hörde det.. Och så lovar man, och får hem det antagligen roligaste beatet jag någonsin hört.. Så det blev en 16 bars text över denna feta jävel! Haha. Länk till http://www.speedyshare.com/576437875.htmlLyfter några lådor, svabbar på golvetHan som guidar i gången till alla dom där som tappade bort sigOch ni tappar förståndet, så det är praktikantensom får kirra hela biffen precis som charkdisktanten (Stavning?)Killen med downsyndrom, som glider upp till kassanBer dig sen att kolla när jag kliar mitt arselhålJag packar bananer, Och väller sedan ut domöver golvet så jag sen kan stampa dom och torka bort detMotherfucker, ska du komma här och skylla på praktikantenSka jag slå dig med service-luren och ringa ambulansenFör det är så jag gör det, kungen över kyldisken¨glider in på lagret för att knulla på min styvsysterJag kan städa, jag kan packa, jag kan också bärajag kan hacka, jag kan lära, jag kan ramla och krossa näsanDet här är inget för någon med en utbildningAnställ en sån och det slutar med en sjukskrivning