tack ! :) postar texten också.. Låt dom aldrig trycka ner dig Vad som än händer så kämpar vi för seger dag och natt, jag ska stå och upp var en man i mitt sagolandx2 så mycket jag vill få ut, men lite ont om papper bläcket stänker ner den blanka ytan som jag översätter mina tankar till ord även om alla som kollar ser en annan person så jag bläddrar upp ett nytt uppslag i mitt rimblock som blivit ett skissblock i väntan på orken hookar ett sexpack och tittar på simpsons så skrattens frekvenser får dämpa min ångest hur har det blivit så? minns när man var yngre då var livet soft lite tid har gått, ingen 14årig hobbygangster sliten på insidan men om du frågar är det värt det? så saknar jag svar och jag kontrar dig med frågan man, vad har jag för val så jag filar på mitt leende och lever för dan' för det viktigaste för mig är att se dig va glad- jag sa Låt dom aldrig trycka ner dig Vad som än händer så kämpar vi för seger dag och natt, jag ska stå och upp var en man i mitt sagolandx2 så många gånger som jag ramlat ner så många gånger som jag tänkt jag inte pallar mer så många gånger som jag tänkt att byta bana och vaknat upp i deprisioner och saknad känns som min tid har översvämmats av hat men inte överträffades jag blickar upp mot skyn men bländas av gatuljus siktar mot stjärnorna vill ändra min sagas slut gav aldrig upp, står på två ben och jag kommer aldrig beckna något hg men ändå antyder allting på frågor kanske kommer jag flippa som O-J åh nej, luvan på benen på ryggen men utan mål ständigt jag, ständigt knas ständiga frågor om vem det var- jag sa Låt dom aldrig trycka ner dig Vad som än händer så kämpar vi för seger dag och natt, jag ska stå och upp var en man i mitt sagolandx2