piss inte kiss- vakna Länk till http://www.speedyshare.com/301415333.htmlfreebeattex:yeah min rap har elegansvill du slåss verbalt,du har ingen chansdetta e rimrunkerilika kul som att klunka vindunka ett svindet va jag som gjordeså du fick punka på din biljag spottar ord som en kobrapå amfetaminhar ingen energifår fylla på med ölinte bensinjag e stenhårdkan klämma sönderdej som en apelsinjag har mer än ett livså jag kan dö idagå göra sucee imon manjag slår dej med en lång armkickar mot toppen som van dammmen åker mot havsbotten somen trasig tandyeah kan va en farlig manmen blir sällan ilsken på dejå musiken,lyriken lugnar mejjag har stånd kvinna, så skynda deje underjordisk som maskmen ändå rappar jag med klass jubehöver snart en rast jutända en cigg, knäcka bärsenibland e man glad, ibland e man ledsenmen inte gråtit en tår på flera årpiss inte kiss, e han som kommer släppa mera spårfortsätt hata, jag bara ler som en clowndu vill battla, du åker down down downvakna, käka macka, skriva textfixa ett beat, börja rappa sensen åka in mot stan å bli packad me en vän....