I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

freddson // ska jag lägga ner ? eller fortsätta?

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-26 14:36

freddson // ska jag lägga ner ? eller fortsätta?

kommentera gärna vad ni tycker, bra ? eller dåligt?

lägga av med allt, eller fortsätta ?

den första lite mer seriösta låt jag gjort,Så kommentera gärna =)

// freddson

Let's kick it !!

2009-10-26 14:48
hur kan du låta andra bestämma om du ska lägga av eller inte?! om du gillar det du håller på med, dvs rapp så ska du givetvis fortsätta och utvecklas..

till låten så är beatet så brutalt uttjatat men man hör att det finns något som säkert kan bli bra i framtiden, bara fortsätta nöta!

peyz

2009-10-26 15:04
du får gärna lägga av med musiken för min del..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-26 15:28
det här känns bara som att du vill att folk ska skriva "NEEJ, du får inte sluuuta. du är skit braaaa lalalal" and sooooo on.

Men ja, om du har tänkt låta främmande människor bestämma om du ska hålla på med musik eller inte så kan du ju inte vara speciellt intresserad av att göra musik. så då tycker jag svaret är rätt uppenbart.

jag har inte lyssnat på låten, men även om det låter bajs så tycker jag du ska fortsätta så länge DU vill det själv. låt inte andra bestämma vad du ska göra i ditt liv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-26 22:19
nej lyssna inte på henne! sluta nu!

2009-10-26 22:36
ja. lägg micken på hyllan, du e för keff tyvärr:( du kommer aldrig bli en talang. Tyvärr:(
Micke From Mother Fuckin Miilk

2009-10-26 22:57
Asså emligt mig så är du minst lika bra som dom flesta på whoa !! och ärligt talat om du vill sluta så gör det, ingen kan bestämma det åt dig !!

keep up // Gudde