I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Poja - Shook ones (Svar till några lokala wannabes)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-26 16:22

Poja - Shook ones (Svar till några lokala wannabes)

För mp3 med bra kvalite: Länk till http://www.speedyshare.com/342823990.html

Länk till http://www.myspace.com/026poja

(Inlägget låst och flyttad av Oracle från svensk hiphop 2009-10-27 16:29:12)

http://twitter.com/JAGHATARPOJA
http://facebook.com/pojapage

2009-10-26 20:11
Diggade som fan ;) fast de var diss så var de en av dom bästa du lagt;)

alltså hittar inget dåligt å säga, softa punches, soft lyric, hmm allt är bra...

TUMMEN UPP POJA =D
 http://www.znapmusic.com/farbrorgron/

shiiet denAjs-,-

2009-10-26 20:14
tung tung tung!!

2009-10-26 23:48
Jag ser att Gävles största "Gangstah" har vikit ut sig här på Whoa :)

Snubben är ju hel galehn Shiiiiiii vah folks har "respekt" för dig här Poja, det måste jag säga. Men deklart du ska få tummen upp för denna ett 2 månaders projekt det är inte illa, du vet ju mer om mig än va jag själv visste.

Villastan? har aldrig bott där
Att Min Mamma är Hora ?! Tungt riktigt kaxigt sagt "STATUS" tuffing
Du borde veta bättre än att blanda in.....

Allt på silver fart?
Borde du inte dissa mig (kolla fakta istl) Än att dissa mina föräldras livssituation :)

Att du är min matte som hundägare? Talar ganska stort för att du inte riktigt vet vilken läggning du har tjej/kille? :) Lär dig lite mer va saker betyder innan du yttrar dig.

Japp jag har 3 jobb Diskare bland annat som du stolt nämner i din låt, jävlar va jag skäms för att jag har lyckats här i livet, mendans du bor hemma med mamsen och lever på veckopeng?! TUFFT med arbetslösheten du. livet måste vara hårt för dig som är en gangsta rappare.

Sen att mina föräldrar har lyckats och slipper jobba o kan bara softa livet ut?
shit vilken diss du, det är väl inget och skämmas för?!
Medans din mamma får slita hela livet för att föda dig din bortskämda unge!

Adopterad japp varför skulle de va ett så stort hinder för mig igäntligen?
Att alla adopterade människor alltid mår bra,utan motgångar i livet,allt på silver fart,för att föräldrarna har det bra ställt? haha du lever din fantasi?
Men abslout så har jag klockrena föräldrar och mår bra i daxläget, men måste ställa frågan hur du är funtad i huvvet som???

Ska en 88 tala om för mig hur farlig han är?
Ska en 88 som inte vågar öppna sin käft om inte dina polare är runt om dig,tala om för mig hur farlig han är? Varför leker du för? varför gömmer du dig? Har fan inte sett dig på tre år aschå bor du ens i Gävle?

Du vet vart jag bor/jobbar har fan kontaktat dig men du ville inte ösla din tid för att möta mig sa du,du hade bättre saker för dig ?? Du snackar om att misshandla mig? Va hände?

Viker undan? Hahah jadu va jag vet så är det du som sitter hemma och gömmer dig?
Du vet själv va jag bor/jobbar m.m Vill du mig nått så varseguuud!
Jag sa till dig att du kunde komma hem till mig, va hände?

Skickar folks på mig medans du gömmer dig hemma? sluta lev på andras luft aschå
Ni sa att ni skulle komma ett Gäng klockan 3 på natten då jag va själv och slutade jobbet, va hände? stog fan i 30 min på baksidan där dina polare sa att ni skulle komma och inte en jävel kom, skaffa dig kuler innan du börjar hota mannen.

Ärligt talat din pajjas, för det första så är jag jävligt stolt för att jag har jobb o shiet.
Hur skulle du annars kunna få soccbidra om inte folk hade jobbat och betalat skatt!
Sen så ser jag inte de logiska i att om mina föräldrar har det bra ställt, och att jag är adopterad, skulle vara en andledning för att va rädd för dig?

Ja du vet inte mycket om värkligheten du Pojja ta och skaffa dig en utbildning och lite stake istället, Lägg ner din fjortis stil ärligt, de funkar inte på längden och spela tung när man aldrig varit där!

Men alla ni på Whoa, den här killen är riktigt farlig,tungt kriminell.
Han rappar om sitt hårda liv. knark,våld m.m inte många som har det som den här poja, han är tung. Så passar er för att ge för mycket bra kretik, kan lätt få för mkt luft och bli mer än va han är. Du gick ut i radio och sa att du lever de du rappar haha
Både du och jag o hela Gävle vet poja :)

Lycka till i framtiden mvh 0700 676815

(Inlägget ändrat av Oracle pga personangrepp 2009-10-27 16:29:46)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-27 11:10
Haha hard2find, ägde Påja utan en diss ens! (Y).
Och word på BearC, du ska nog posta dina låtar där. :)
"Visst är det vackert.."

2009-10-27 11:43
Vadå poja blev ägd av hard4find?? haha förstår inte ens varför han ska vända på allt, hard4find som börja....

haahah dör av garv =DDDD

shiiet denAjs-,-

2009-10-27 11:55
Jag fattar inte allt ditt snack om våld, poja dödar dig utan att nämna nånting om våld i hans låt, hahahahah!! du hämtar till och med 5 av sina polare o gör diss osv...
Du verkar ha glömt bort om att du helt oprovocerat gjorde en låt om att skjuta poja utan anledning med dina polare hahahahah

www.myspace.com/scfamiljen

shiiet denAjs-,-

2009-10-27 12:17
corephase du sa att hard4find ägde poja efter det han skrev nyss!
han skrev mer en nån någonsin har skrivit i en dagbok på en månad :)

Så här tunga är S.C boysen
http://www.speedyshare.com/670859866.html

Hoppas ni inte säger samma sak fortfarande ;)) hahahahah

shiiet denAjs-,-

2009-10-27 13:14
jag tycker poja tog dom lätt..
lääh

2009-10-27 15:30

Poja leker me dom här grabbarna, dom e som barn för han.... och riktigt tung låt, deras grejer lät skit palla inte ens lyssna på dom!!!

2009-10-27 15:49
lool
How the fuck pallar ni ens compadres
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-27 15:50
Släggan åker fram - gjordes enbart som en diss till hans skit snack i alla hans låtar T.ex S-Block?!

Där du snackar om att du har stått i skuggan,knarkat hänger med farliga folks,våld m.m POJA vi alla vet att du va mobbad som liten,gick fan i samma skola som dig fast du gick 3 klasser under,inte så svårt o komma ihåg och började få vänner när din musik satte fart. Det som stör mig aldra mäst är inte att du Dissar mig, abslout inte. Det är alla folks som snackar om dig, och inte vet vilken tönt du är igäntligen,
p g a att du har målat upp en BILD av dej som Gävles tyngsta?! Ärligt....Va dig själv? Det funkar inte att vara data gangstah, det är väl en jävla skillnad att va gata, än att vara Gangsta i pojkrummet, Kom ut istlättet för att snacka, Lev ditt trasiga liv mannen? Då kommer du få respekt i det du talar om.!!!

Sen att han sitter i 2 månader och skriver en diss och har hållt på sen han va 12 seriöst med rappen...självklart har han kommit en bit längre...
Vi har aldrig påstått att vi kan rappa,är duktiga eller nått det enda ja säger är att jag tycker du suger rakt av med din äckliga attetyd och personlighet som inte passar dig.
Vi har fan jobb och ett liv så vi får recca mellan rasterna :)

FarbrorGrön? aschå ärligt känner du värkligen Poja vet du vem han är/har vart? Ta o gö det innan du yttrar dig.

Ska jobb o Pengar hindra oss för att hata hans attetyd?
Ska jobb o Pengar hindra oss för att vilja ta det till Gatan och sätta han på plats?
m.m

Bara för att man ser till att cashen kommer in i via jobb så ska man inte kunna hata, eller tycka illa om en person som har en jävligt fel attetyd?
JAG Står för låten min SLÄGGAN åker fram, hur kass den än är. och POJA du vet själv vart jag finns....Möter dig när som helst du har mitt nummer. Mer kan jag inte göra, då du sitter hemma och gömmer dig din data gangstah...skulle aldrig ens fundera på att backa för dig mannen,klipp navelsträngen från din mamma aschå och kom ut i värkligheten.

Så enligt vissa/pojja så kan bara folks som är arbetslösa,har fattigt m.m Vilja sett nåns liv på plats? Haha ni måste va helt jävla hjärndöda.... hur tänker ni som.

Japp jag slängde en diss till Poja först wayback....för att han har ett så jävla problem med sin Attetyd, går och beter sig som han ägde allt och alla ?! Leker farlig,tung o tro han är KEN RING aschå.
Deklart folks tycker illa om dig, Slängde dissen..... ihopp på att han ska förstå vem han är/har vart nottiiin...... Fråga vem som helst här i Gävle vem pojja är och va dom tycker så kan jag betta på att ALLA kommer att säga exakt samma sak om inte ännu mer..... Fattaru inte att du gör bort dig.

Jag kanske gör bort mig genom att slänga kass musik på dig mannen
men jag får det jag vill ha sagt så va ska jag bry mig sen.

Att du blev utnämnd 2 gånger till Gävles rappare fattar jag inte....när vi har NUMB...m.m bakom oss??!

Har tuffheten och hårdheten nånting med att man inte är lika duktig "i vissas öron" inom musiken? Han vet Poja att ingen av oss skulle ens tänka på att backa för han? liten tönt bara..... Som en musik diss,inom musiken så sa jag till han verbalt va jag tyckte och va jag anser om hans attetyd o snack, men skulle aldrig tveka på att ta det längre om han vill det?! :)

FarbrorGrön ? Vem är du, lägger upp låtarna våra och shiiiet :)
Ni ser vilka patetiska töntar ni är, du och poja...... Sprider ut saker som har mellan oss/mej Poja att göra...en sak mellan oss va ska folks lyssna på skiten/problemet som har uppstått! Väx upp fan än att söka bekräftelse av alla va dom tycker,vem tog vem m.m Ta det med oss/mig istället ni vet vem jag är....har andra med saken att göra. Bekräftelse söker man när man måste framhäva sig vilken person man är då man vet att sanningen är långt där ifrån?! Ärligt....trodde ni var mer män en att Slänga upp saker mellan oss för alla en att ta det med oss.

Sen att sprida våra låtar utan tillstånd ?! Ja va kan man säga
Ni borde veta bättre......

Här handlar det inte om vem tog vem/pojja tog sönder han/dom ...Det här är ingen jävla tävling jag är med i....... allt handlar om att sanningen ska fram vem du är poja till alla som har fått en annan bild av dej?! och att du ska komma ner på jorden och sluta spela 50 cent. Du är bara en i mängden poja precis som jag.

Jag ingen gansgta på nått sätt TYCKER JÄVLIGT illa om attetyds folks som Poja som inte kan hålla sig till värkligheten.