Släggan åker fram - gjordes enbart som en diss till hans skit snack i alla hans låtar T.ex S-Block?! Där du snackar om att du har stått i skuggan,knarkat hänger med farliga folks,våld m.m POJA vi alla vet att du va mobbad som liten,gick fan i samma skola som dig fast du gick 3 klasser under,inte så svårt o komma ihåg och började få vänner när din musik satte fart. Det som stör mig aldra mäst är inte att du Dissar mig, abslout inte. Det är alla folks som snackar om dig, och inte vet vilken tönt du är igäntligen, p g a att du har målat upp en BILD av dej som Gävles tyngsta?! Ärligt....Va dig själv? Det funkar inte att vara data gangstah, det är väl en jävla skillnad att va gata, än att vara Gangsta i pojkrummet, Kom ut istlättet för att snacka, Lev ditt trasiga liv mannen? Då kommer du få respekt i det du talar om.!!! Sen att han sitter i 2 månader och skriver en diss och har hållt på sen han va 12 seriöst med rappen...självklart har han kommit en bit längre... Vi har aldrig påstått att vi kan rappa,är duktiga eller nått det enda ja säger är att jag tycker du suger rakt av med din äckliga attetyd och personlighet som inte passar dig. Vi har fan jobb och ett liv så vi får recca mellan rasterna :) FarbrorGrön? aschå ärligt känner du värkligen Poja vet du vem han är/har vart? Ta o gö det innan du yttrar dig. Ska jobb o Pengar hindra oss för att hata hans attetyd? Ska jobb o Pengar hindra oss för att vilja ta det till Gatan och sätta han på plats? m.m Bara för att man ser till att cashen kommer in i via jobb så ska man inte kunna hata, eller tycka illa om en person som har en jävligt fel attetyd? JAG Står för låten min SLÄGGAN åker fram, hur kass den än är. och POJA du vet själv vart jag finns....Möter dig när som helst du har mitt nummer. Mer kan jag inte göra, då du sitter hemma och gömmer dig din data gangstah...skulle aldrig ens fundera på att backa för dig mannen,klipp navelsträngen från din mamma aschå och kom ut i värkligheten. Så enligt vissa/pojja så kan bara folks som är arbetslösa,har fattigt m.m Vilja sett nåns liv på plats? Haha ni måste va helt jävla hjärndöda.... hur tänker ni som. Japp jag slängde en diss till Poja först wayback....för att han har ett så jävla problem med sin Attetyd, går och beter sig som han ägde allt och alla ?! Leker farlig,tung o tro han är KEN RING aschå. Deklart folks tycker illa om dig, Slängde dissen..... ihopp på att han ska förstå vem han är/har vart nottiiin...... Fråga vem som helst här i Gävle vem pojja är och va dom tycker så kan jag betta på att ALLA kommer att säga exakt samma sak om inte ännu mer..... Fattaru inte att du gör bort dig. Jag kanske gör bort mig genom att slänga kass musik på dig mannen men jag får det jag vill ha sagt så va ska jag bry mig sen. Att du blev utnämnd 2 gånger till Gävles rappare fattar jag inte....när vi har NUMB...m.m bakom oss??! Har tuffheten och hårdheten nånting med att man inte är lika duktig "i vissas öron" inom musiken? Han vet Poja att ingen av oss skulle ens tänka på att backa för han? liten tönt bara..... Som en musik diss,inom musiken så sa jag till han verbalt va jag tyckte och va jag anser om hans attetyd o snack, men skulle aldrig tveka på att ta det längre om han vill det?! :) FarbrorGrön ? Vem är du, lägger upp låtarna våra och shiiiet :) Ni ser vilka patetiska töntar ni är, du och poja...... Sprider ut saker som har mellan oss/mej Poja att göra...en sak mellan oss va ska folks lyssna på skiten/problemet som har uppstått! Väx upp fan än att söka bekräftelse av alla va dom tycker,vem tog vem m.m Ta det med oss/mig istället ni vet vem jag är....har andra med saken att göra. Bekräftelse söker man när man måste framhäva sig vilken person man är då man vet att sanningen är långt där ifrån?! Ärligt....trodde ni var mer män en att Slänga upp saker mellan oss för alla en att ta det med oss. Sen att sprida våra låtar utan tillstånd ?! Ja va kan man säga Ni borde veta bättre...... Här handlar det inte om vem tog vem/pojja tog sönder han/dom ...Det här är ingen jävla tävling jag är med i....... allt handlar om att sanningen ska fram vem du är poja till alla som har fått en annan bild av dej?! och att du ska komma ner på jorden och sluta spela 50 cent. Du är bara en i mängden poja precis som jag. Jag ingen gansgta på nått sätt TYCKER JÄVLIGT illa om attetyds folks som Poja som inte kan hålla sig till värkligheten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.