|
|
|
|
|
[VIDEO] Elov & Beny - Hal som en tvål
Cha cha! Nu släpper vi en fet video inspelad på några utav Örebronx tyngsta gator!! (representerar fullt ut!)
Låten heter hal som en tvål och är en låt som har musik i sig, och ljud. m.m osv. bland annat
älska eller hata!
peace love and hallonsaft!
www.myspace.com/elovbeny
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
hur gick reffen?
jag vill ha hennes hål bara hon tvättat sej med tvål
till låten
blev sugen på pizza
|
|
|
själva låten var väl okej men jag gillar inte denna typ av musik alls, dock var videon riktigt skön :)
|
|
|
haha soft!
jag älskar detta!
och innan folk börjar hata med argument som "detta är inte äkta hiphop", ja tror inte de e tanken heller, så inse att grabbarna har en skön inställning och bra självdistans!
mer sånt här åt folket.
beny, kika in "garra & Lex - fri som en vind" musikvideo här i forumet, aa fuck it, ja länkar i din gb.
peace
Detta är min forumsignatur
|
|
|
nej detta är inte äkta hiphop men som lex säger dem är sköna snubbar så låt dem köra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Härligt, bra energi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Producent
2009-10-27 09:39
|
|
|
|
skön fan :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
|
|
|
haha ja digga denna asså!
It´s Alive! Hell yeah, I aint dead!
|
|
|
ah håller med sköna grabbar så big up!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
|
|
|
man blir glad av se det här =) tummen upp grabbar!
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
|
|
|
Skön energi i låten, och inte undra på att små flickor gillar er.
Men nej, jag gillar det absolut inte .. De här är en låt som passar in med Basshunter enligt mig, lunastorm style haha .. Nej usch .. men keep it up.
soundcloud.com/jerrones
|
|
|
Hur kan man göra annat än att inte digga er grabbar ? Hahaha, gillar era jämförelser ni använder! Funny shit! :D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
|
|
|
|
|
|
Tack ni som diggar! :D
www.myspace.com/elovbeny
|
|
|
Skön låt^^ vart kan man ladda hem den, om man nu kan det:S?
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
|
|
|
kk reffen va rätt soft, rappen var mindre bra... du med mörkt hår hade bättre röst, och för att ge lite konstruktiv kritik såå öva mer på rappen - TA I MER !! men gör inte till rösten så^^ tkr ja :)
Berg P19 - YOUTUBE downloader :) piiizzz
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
|
|
|
Haha fan vad glad jag blir när jag hör/ser detta!!=)
|
|
|
Haha, digar denna som fan!!! Humor och hiphop går alltid ihop, fortsätt med det ni gör !!!
Visdoms ord från Markulin: Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
|
|
|
Haha, lyssnade mer på texten "Du är degen i en äppelpaj" haha softish värre var det här!!!
Visdoms ord från Markulin: Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
|
Producent
2009-10-28 11:15
|
värdelöst, detta är inte äkta hiphop ;) hehe
|
|
|
haha, tack för att du kommenterar endå konstigt :)
|
|
|
|
|
|
hahaha ni är såna jävla clowner. jag gillar det
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
|
|
|
haha, melodierna är ju faktiskt otroligt snygga på riktigt.
|
|
|
hahah kan inte göra annat än le ;)
|
|
|
Hahahahaha, fyfan vad skön :D
aahokej
|
|
|
ni gör denna genre "charterhiphop" jävligt snyggt, ni e väldigt proffsiga
Music makes me feel...
|
|
|
( det finns ingen gud )
|
|
|
HAHAHA, aLx86 - "charterhiphop" :P i love it!
|
|
|
Gillar man markoolio så gillar man nog detta också. Annars så vet jag inte. Not mu cup of tea.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
|
|
|
Fan va fett. Alltså eran viktuppgång sedan första låten men gör man musik för fjortisar får man väl ligga trots att man är lite rund.
Gillar reffen som fan men verserna är genanta.
|
|
|
Haha tänkte faktist också på det att båda gått upp!
"Visst är det vackert.."
|
|
|
Eftersom viktökningsfrågan tas upp även i denna video kan ju jag använda mig av samma kommentar som sist.
"alla gratis middagar och gratisfyllor börjar ta ut sin rätt..." ;P
|
|
|
|
|
|
Coolt att skylla på att man blivit bjuden på en korv med bröd bara för att man är lat. Jag gillar inte tjocka människor.
|
|
|
|
|
|
tack för alla kommentarer! fortsätt :D
www.myspace.com/elovbeny
|
|
|
inte äkta...
CrackJoint records up in dis!
|
|
|
nej men "äkta" hiphop är dött så sluta grina. Ja gillar dom nya stilarna hiphopen skapar, hata på mig om ni vill, men vill man ha fresh musik och inte sönderknasstrade låtar så lev i nuet, ni som vill ha knassterlåtar får väll leva med bandspelare och lp skivor höhö...
De är bra att ni gör låtar åt nya generationen elov och beny!
|
|
|
Varför inte behålla den gammla och den nya stilen? inget fel på den nya generationen, inget fel på den gammla. en dag kommer denna nya "generation" bli en gammal generation som blir ersatt av en ännu nyare generation och så kommer det fortsätta.
Det ni säger med gammal hiphop är som min farfar brukar säga "Musiken var bättre för innan den där hophipen fanns" och då menar han genren över huvudtaget.
så jag tycker vi struntar i det här med nya generationen, och den gammla/äkta generationen och bedömmer musik efter hur bra den faktist är. vad säger ni?
jamenar det är väl trots allt vad denna tråd e till för? inte att bedömma efter personlig smak utan att bedömma utifrån den erfarenhet ni har av rap och utifrån vilken klass låten faktist har, alla kända rappare är inte omtyckta av alla men dom är kända så dom är omtyckta av många.
¨så en låt kan vara bra även om man personligen inte diggar stilen, det är kvaliten vi ska bedömma inte stilen.
är jag otydlig så ta det i min gb istället
|
|
|
Kontakta mig så proddar jag gärna något åt er!
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
|
|
|
haha alltså jag gillar som sagt Elov & Beny, jätterolig musik, men ni kan för fan inte kalla det för nya generationens hiphop! är långt ifrån någon trångsynt hiphop-fascist men det här är ju inget annat än barnmusik.. och det tror jag E&B vet om själva
nonetheless, fortsätt göra låtar =)
|
|
|
haha! va skön
|
|
|
|
|
|
måste hata på detta. sorry
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396
Copy/Paste if you still listen to real hip hop
|
|
|
hahha sjukt skön låt :P älskade videon specielt när dem "crusade" igenom stan med bilen xD
Checka in BKP - Osynliga Mannen
Behöver lite kritik
|
|
|
Älskar de som kommenterar "Inte äkta hiphop" men som i själva verket spelar in kärleksförklaringar på gratisbeat, innehållandes midisamplingar från Cascada!
Minst lika äkta som all annan musik i princip, love it or hate it.
|
|
|
tankarna går till markoolio när man här sånt här =) så det diggas !
|Dudelicious| LuckyPunk , Zyklon B Och Mr,Haxx
|
|
|
Tack för alla comments, känns som whoa börjar acceptera oss lite ;)
|
|
|
hört bättre med er, men tycker låten är skön! =)
|