Fakal - Tre små grisarna (DISS)
så! ibland får till och med jag nog. Inga mamn nämns tycker dom inte förtjänar den äran, detta är en kul grej. Nämner heller inte vilken stad dom är ifrån eller dylikt, samma sak där! Ni får helt enkelt dra era egna slutsatser!tre små grisarna Peace!
JONIS REST IN POWER
Shit is hard, folk äts upp / CHeeeeeeeeeeeeZ
haha roligt :P
www.myspace.com/jonis016
haha kul! ska bli kul att se spekulationerna i tråden om till vilka det är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fakke ska man passa sig för, grym battlerap!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
försöker låta som afasi, KKV ? Eller ? :)
http://www.myspace.com/akaamusik
Det är TRE grisar inte EN
JONIS REST IN POWER
Haha. Tight med galen attityd!
Fet låt, grym attityd. Är jag den enda som tycker att du låter som Melvin?
vilka är det om?
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Om du läser, och har lyssnat på låten säger han att han inte nämner några namn. Folk får dra slutsatsen själva.
www.myspace.com/jonis016
Är det till några andra whoarappare eller?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Fuck va tungt !! Riktigt bra jobbat!!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Är det till några andra whoarappare eller? Kan man ens kalla dom rappare...
i outrot lät du sjukt mycket som melvin, inte ok annars var det en shoft låt, har mina teorier om vilka det kan gälla men vem vet- gött presterat annars
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Battlerappare
2009-10-28 00:44
gillar detta !härlig battlerap
JoaquinRoyale
hahahaha, fyfan! Som jag sa på msn, RIIIIIKTIGT FET. du käkar upp dom
Din dialekt är jättelöjlig :) Jag har fan ingen aning om vem det är, finns ett par som det hade kunnat passa in på en hel del av dom 2 första åtminstonde.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
fakalen mördar. tungt nigguh!
Sitter och asgarvar så jävla hårt! Riktigt ball diss för omväxlings skull. Daeymn! Sov inte på denna whoa!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Producent
2009-10-28 11:17
att lyssna på en diss utan att få några namn eller något är ju som att lyssna på en random skrytlåt. så jag väntar med att lyssna tills minst ett namn klämts ut iaf. hehe
Dissen hade blivit bättre om man hade vetat vem du hade dissat:P men dissen var fet ändå:P
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
MAD PROPS! helt galet fett asså. Första delen har ja mina aningar om vem de kan va, men som några andra sagt så hade de varit kul om man fick veta vilka de va ^^
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Tror att meningen med detta är att whoa ska få gissa fram vilka de tror att den går till.. För som han säger i låten.. han kommer inte säga några namn..
Varför allt detta hat? Blir ni aldrig trötta på att försvara "riktig" hiphop.. Som om hiphop skulle vara en genre och inte en "kultur" med blandade visioner...
haha så jävla tight, schyssta rader som fan
haha kul att det gillas! Vem fan är melvin förresten? Peace
JONIS REST IN POWER
madshit från madlabs :) fortsätt så här! det är battle rap på riktigt:)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Lyricist
2009-10-28 17:25
cleant skit, många sköna rader, har mina aningar om vilka det kan röra sig om....
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
tycker låt-titeln är bajtad av en gammal diss av Antagonisten.
Think of a colour you've never seen.
haha en till! Vem fan är antagonisten?
JONIS REST IN POWER
Tung låt man, stycket med kvinnojouren var riktigt fint! Har ingen aning om vilka det kan handla om men bäst dom passa sej noga. Om jag inte minns fel har jag för mig att Antagonisten var med i Semper-Fi tillsammans med en Baffe, eller åtminståne hade något med det att göra. Känner bara till dom vid namn dock.
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
Ingen som har kommit på vilka det är? hehe jag vill fan veta :))
heelt ok.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
frank nobel i vers 2?
www.myspace.com/anarkirapp
något jag älskar med herr Fakal är då fan hans attityd.. men låten /dissen var bra och texten var töng thumbs up man!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Bajta en låttitel? Skämtar han eller? Lyssna på låten istället för i helvete.
Haha, jo poängen går igenom. Deliveryn är skitnice, rimmen är feta och attityden är solklar, men jag saknar någon riktigt ordvrängande punchline eller tydlig personlig referens (även om du inte nämner namn) för att jag ska kunna hypea den ordentligt som en riktig diss. Bra skit ändock.
tack för alla kommentarer. taktsbar, Word!
JONIS REST IN POWER
Vilka punch lines !
www.myspace.com/SlobbanMusik www.badaboomstudios.blogg.se
tycker det e rätt meningslöst att släppa en diss utan någon/några namedropp/s, som någon sa, låter som en helt vanlig skryt låt då. denna va bull. förväntade mig mer. peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
tycker det e rätt meningslöst att släppa en diss utan någon/några namedropp/s, som någon sa, låter som en helt vanlig skryt låt då. denna va bull. förväntade mig mer. peeys out det ni whoa pajjaser inte fattar är att en DEL faktiskt endå vet vilka det är när man lyssnar på låten, det är ju bara en kul grejj att inte nämna namnen på dom han dissar så folk får skapa sin egen uppfattning. och vadå vanlig skryt låt?
låten är tight, han mördar dom som ska mördas..
dom som vet dom vet...
De som säger att man måste namedroppa någon i en diss och att det är en vanlig tråkig skrytlåt annars, har kanske en del att lära...
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
varför säger du inte vilka du dissar? vågar du inte det eller? är du rädd för att dom kommer svara eller? det kanske är så att du till och med har respekt för dom som musiker, att du vet att dom skulle sätta hårt motstånd.
Dahlgren
Maadlaaaaab, jävligt fet :) dock sklle en fet punchline passa in. kkv i andra versen?
Digga den, dock som många sagt du låter verkligen precis som melvin iaf i den enda låt jag hört med honom.... men tung diss keep it up PZ !
Oh dra på jävla helvete vad fett det här var! Helvete vilka rader... Ja, jag tror jag och flera med mig kröner denna till en topp-3 bästa disslåten på whoa på evigheter. Fakal, satan vad du rockar mannen! Satan vilket tajt flow, och raderna satt utan snack där de skulle!Silverback slår på bröstet för denna! Ha det Fakal! -1-
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Hmm... anser ju att dissar är överhypade men denna var endå riktigt grymm. du kan dina grejer.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
vem fan är MELVIN!!?!?!??!