[Audio] Änglalik - Go go go(ft.NME) [GenX Singel]
what up people, här kommer en singel från skivan Generation X bara för att visa att projektet fortfarande lever, skivan kommer innehålla 12 nya feta spår. fortsätt pumpa skiten n just go go go.. Hook, Vers1, Brygga, Mixning: Änglalik Vers2: NME Änglalik - Go go go (ft.NME).mp3 aint nuthin but love.
han N.M.E är fan bäst i sverige asså
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
hah, men varför kan man inte lyssna ? :(
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Änglalik: Din första låt på Engelska! Så jä*la tungt vers & hook! Längtar redan till din CD. ;) n.M.e.: Jätte bra vers du med man! P. S. Släng up texten homies.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillar tracket! ' men diggar faktiskt inte mixen! men tummen upp endå!
www.joacimlocksen.se
Nmes verser va töönga, reffen var inget vidare, och det lät bara som att Ängla försökte låta som nme men misslyckades.
http://www.myspace.com/akaamusik
Det är tungt grabbar! Keep the good work up! :D
låta som nme?, tycker det är ganska stor skillnad mellan våra röster. bitches better back it up you know
Don't fuck with my boys bithes! Det här är grymt, inget snack om saken!
Feet låt! Diggade dig bättre på engelska ! nMe lägge tungt as usuaal, Big up !
njaaa, gilla inte "go,go go "- delen i reffen. din engelska har förbättrats fet mycket fan! låter bra som fan. versen e fet, diggar! sen ngn sa att du försöker låta som nme, de tkr jag inte. Nme. damn vilket flow. riktigt fet fan. dock hade ja viljat ha lyriken på hela tracken. för i just nmes del så har jag svårt att höra alla ord o sådär. men fan du droppar riiiktigt fet! Tungt delivery! //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Visst låter han lite som nme, men inte så att han vill låta som honom..änglalik tar ju i i rösten... Riktigt bra låt, reffen va sämre en verserna, båda la de tungt!
thx alla !!
så fort jag kör engelska så blir det att jag kör så jag tar i som fan då får jag de röstläget, kul att det diggas
låter fett ! man hör att ni hänger ihop eftersom uttalet är liknande, de är fett.. dom som gnäller.. lyssna på looptroop, de är samma sak där.. keep it up bois !
Yeah peramaki fint sagt ! Tack
riktigt bra boois, ni gör mig stolt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha denci, fukka ur! tack alla!
sooft man! me like me like ;D
mer fan !!
Förvånansvärt tungt.. De här beatsen är inte min kopp av te, men rappen var faktiskt helt ok. lite halv kasst uttal på endel grejer.. Men från och med nu vill jag aldrig höra ängla på svenska.. Första gången jag hör dig med ett delivery som faktiskt väcker ens fulla uppmärksamhet. bra jobbat! one love! /Frank Nobel
tackar marius, och frank!
blast you with the tech mayne?... go-go-go-delen lät lite lamt! annars var det fan ganska tungt, skön energi! den där NME var riktigt tight
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
den var väl oki .. men diggar mer när du kör på svenska :) ..
Riktigt skönt låt, nme levererar!
Jag håller med
nobel Men från och med nu vill jag aldrig höra ängla på svenska.. Instämmer helt, änglalik ska från och med nu bara rappa på engelska :D
Men låten är grym bois, fortsätt leverera!!!!111!!1111oneoneone
peace!
muuuuuuusic d(-.-')b
Blir förvånad att jag inte har kommenterat denna ännu, jag laddade ner den samma dag ni la upp den men har inte kommit mig för att kommenterat förens nu, jag tycker att båda lägger det riktigt bra, NME är riktigt tung, har inte hört så mycket med dig men det låter förbannat bra, skönt röstläge, töng text, flyter på och bra uttal! Ängla my man, du utvecklas för varje andetag du tar, sjuk utveckling i skrivandet, rösten, flowet och resten! Dock kunde ni fixat go go go delen lite skönare innan ni slängde upp den men fet track, sparas och kommer senare hamna i min bilstereo! Bra jobbat grabbar, ser fram GenX :) Hör av dig Geff. Peace boys!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
fan trodde att det var NME hela tiden tills vers 2 hoppade in. riktigt fett gjort av er båda...men blev mest överraskad över Änglaliks vers, fortsätt köra på eng mannen! sen kan du kika in min version av refrängen på det där beatet;D - www.myspace.com/staamusic " Man Of This Town" yeaah!!!
haha staa niceee :P Tack alla !
Fan vad dåliga ni har blivit! nejdå grabbar riktigt feta, hela låten var fet =)
Stay strong
This... was... GREAT. Änglalik FET som fan o NME FET... ganska FET... ganska jätte FET... ganska jättemycket FET! ;D
The only time you feel alive is when you're dead
riktigt nice mannen, vet ej varför jag inte skrivit innan itråden, trodde jag gjort de :P ser fram emot ditt släpp sen man :D
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum