Vers1: Jag är less på alla, Personer som. Snackar skit bakom ryggen. Jag säger kom bara kom. Kom och möt mig, Ni se vem som slaktar. Det är bäst att ni vaktar. Alla fucking jävla fittor, Ni är fega och rädda. Jag kommer komma efter er, Lägg er ner.Känn på det, Slicka mina mina skor, För jag vet ni blir tänd på de. Jag sänker er, Blodiga, Sen lämnar jag er. Alla wannabes där ute, Jag väntar på er. Det blir snart game over, Så lämna detta spel. Jag reppar de, Mig själv, Och ingenting annat. Mina låtar går in, Och kommer alltid att stanna. Du ramlar i en grop, Och jag pissar i den. Det är sånt som händer, När man snitchar en vän. De blir en kniv i ryggen, Klart att jag inte backar. För jag vet att jag slaktar. Du fuckar, Alla personer vill nått. Men när det gäller mig, Så får du sona dina brott. Jag har aldrig mått, Så bra som nu. Du kommer vara död, Innan dagen är slut. Så jag vakar nu, Försöker leta upp dig. Du som, Ha, Försökte reta upp mig. Jag kommer hitta dig, Snitta dig. Och lämna ett märke. J.L, Ha, Ingen är bättre. Reff: Ni vänder er om. Och jag slaktar er alla Ni vet eran plats. Jag kommer aldrig att falla. Så kom bara kom. Jag kommer alltid stå på toppen. och svälj min sats. Och tro mig jag har nått den.
You don't know what you got, until you lose it.