Hosuz ft. AjdiiN - Tankar om henne Shuu!En ny låt som släpps som heter Tankar om henne!Verser: HosuzReffar: AjdiiNLänk till http://www.speedyshare.com/961176125.htmlVers.1Låt mig berätta vad jag känner och tänker//mitt liv var grått och sedan träffa jag min ängel// jag minns det som igår första gången jag såg dig//det sista jag trodde var att jag skulle få dig//men ödet trodde annat och det blev du och jag//men det slutade inte bra med en sista dag//för jag fick dig alltid ledsen fick dig att inte orka//men tårarna som rann dom ville jag få torka//hon kom hon försvann och hon fyllde mitt hjärta//jag tänker på oss ibland något jag inte berättar//men allt förändrades, jag tappade en känsla//det jag tappade förmågan, en känsla att älska// vad skulle jag ta mig till, vad skulle jag göra//jag ville ge det tid men du ville inte höra//men det finns någonting inom mig säger stopp// en spärr som inte låter mig röra din kropp//Reff:Låt mig berätta vad jag känner och tänker/Lever ett liv utan min ängel/Om kvällarna när jag ligger i sängen/Kollar upp i taket och tänker på henne/ Vers.2Det har gått ett tag nu utan dig i min närhet//och det är rätt skönt om ja ska va ärlig//för på den senaste tiden har allt varit knas//även om jag ibland kan längta tillbaks//men en ny start tror fan inte jag är redo//vet inte om jag vill, är jag ett stort ego//jag är feg och jag är rädd//så jag forsätter bygga på min rivna vägg//eller är ny start precis vad jag vill//eller så är det precis vad du vill// har jag berättat om mina ångest atacker//jag mår så jävla dåligt ibland ja slår i backen//jag tror att den larven har mognat inuti//som en fjäril i min hand och jag släpper dig fri//jag vill få lugn och ro behöver tänka//så därför går jag ner på mina knän och ber dig vänta//Reff..Vers.3tror fan inte du behöver vänta längre//jag känner inte samma sak förut var du min ängel//jag har fastnat i något sorts stilla stående tänkande//och jag är ledsen för alla såren som jag lämnade//dom gånger som vi skämtade vi älskade jag lämna dig//du hatar mig du älskar mig, men det är nog bäst om du försöker glömma bort mig//hoppas du lyssnade och hoppas du förstått mig//Reff..Länk till http://www.speedyshare.com/961176125.htmlTvå Fingrar / A*