[Audio] RK&Filosof - Det förflutna Shue, nu släpper jag och filosof en helt ny låt, Det förflutnaLåten finns att lyssna här på min myspaceskriver ett textdokument om min barndombästa tiden i livet jag vet nog..hade fint rum, hade massa leksakerhade massa bilar, jag körde runt på dagengick på ett dagis, platsen var rödängvi sparka fotboll på dagen min vänvi gunga vi lekte vi sparka vi kördeibland gick nåt sönder, var vi som förstördemen tiden den ändras, o vi vart så gamlavi gick till en värld som fick oss att ramlajag hamna med droger o sällskap vart tyngrefrågar mig själv varför inte vara me dom yngremen jag gör såhär, jag tar det på mitt sättjag är glad idag, för att jag då hamna snettdu vet att jag är glad, jag vet att du är detså bara kom igen och sjung med på vår refrengni memorerar mig som den ja va men inte ärvem är du som dömmer mig man lever som man lär....jag står jag säker på min plats, glöm personen som jag va är är inte kvar där jag fastnagoda dagar har förmågan att lyckas dra sig förbidet va en annan form av låga vi va barn av vår tid inget hat eller skit vi spendera energitill att laga tillvaron och ta sig fram på rätt stigvad vet jag vad vet vi ingenting är som förutsaker och ting förändrades vilken bana var rätt väg?goda dagar har förmågan att lyckas dra sig förbidet va en annan form av låga vi va barn av vår tid...många saker blev fucked upallt mera föll i satans händer utav facklanidag fimpas askan ingentng står i vägen härvem ska ta ifrån mig all min glädje som jag fått (jag svär)...ingentng står i vägen härvem är du som dömmer mig man lever som man lär vafanmen idag står jag säker på min plats, glöm personen som jag va är är inte kvar där jag fastnaSläng iväg en kommentar om ni nu lyssnar på låten!