Gomse Ft Entertainment - Micken är vår kniv
Poeter Vers1 : Gomse Reff1: Gomse Vers2: Entertainment Reff2: Entertainment Mixning : Entertainment Gomse vi e bäst ska det behöva bevisa vi sätter nålen på skivan skickar småbarn åt sidan krossar er speaker till bittar jag menar vilka e ni .. ha iallafal inte bättre än vi för vi är bäst och det är bara att för-stå ställ dig upp och du blir händ som ett hänglås och vi är fly typ som flygande saker och du får mardrömmar om natten så du håller dig vaken du e snubben som vi peckar och skrattar åt tycker du att vi e bra då snackar vi sammaspråk och i våra ögon e du ingenting typ en blind person med massa döda rim Du - e lika kass som ica kasser medans vi e lika tunga som elefanter vi e här och vi e här för att stanna ristar in vårt namn med en yxa i din panna Reff : Vi är poeter som begraver MC's vi är mördare och pennan den är vår kniv Tycker inte om oss får ni skylla er själva så fort vi öppnar käften kommer vindarna att vända Enter Jag finns här och jag kommer inte hålla käften kommer istället ge era mikrofoner åldersgränser för vi är dom som styr över kungariket Straffar bajtare med halshugg, fast mot underlivet Jag är tung på beatet, alltid lika överlägsen, rader placerar högernäven mot era blöta näsor här får du en redig käftsmäll Så du tappar dina mjölktänder och får en fläskläpp! Gomse, Enter rappar det som alla vet och vi kommer hacka ner Allerhed till kaffeved Här har ni mördare i baggyjeans glider runt på halloween och knaprar några lådor Happy Meal Om du dissar mina killar, kommer jag att bryta ner dig på marken, och tvinga dig att slicka mina finnar Motherfucker, det här är busenkelt Medans era rader e lika fattiga som U-länder Reff : Vi är poeter som begraver MC's vi är mördare och pennan den är vår kniv Tycker inte om oss får ni skylla er själva så fort vi öppnar käften kommer vindarna att vända Love or hate fred ! / Gomse & Entertainment
Faktist bland dom bättre kvinnliga rapparna jag hört på länge, skön soft röst, varierande flow, härlig attityf. killen var också rätt bra, men känns som att inlevelsen kunde sitta bättre men detta är bra faktist. fortsätt pumpa
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
haha jag e ingen kvinna jag e bara en kille som inte kommit i målbrodet ! :D
skojjar du nu??? haha,iallafall ganska bra endå
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Oh shit, förvånad man blev, att ni två kickar tsm, de förvänta man sig inte! vrf vet ja inte Gomse, bästa jag hört från dig! Enter har kört bättre men kör de ändå gröym! Gröym mix!! Pösch o kraym!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Gomse, tror det är bland det bättre jag har hört med dig, utveckling som fan! Tycker dock att Entertainment lägger det fetare på den här låten, men keep it up båda två :)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Markulinen som du var f'o'dd men ma'lbrott haha . Tackar till andra
haha markulinen! <3 Gomse: skönt flyt, men kassa rim och keffa metaforer... Enter: haha du är skön du! brabra
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
kommer istället ge era mikrofoner åldersgränser Haha, lite roligt med tanke på gomses ålder (: Menmen, det var rätt nice, enter var dock bättre än gomse. Keep it up
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Okej MattheeWWWWWIZ din 14 a'ring
JÄÄÄVLAR VA BRA! :D BIG UP <3
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
låter helt okej. gomse utvecklas jämt o stadigt! :) kul att se! enter la de nice, men ja du kan ju din sak mer så ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Gomse: Tönt
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Haha, tyckte denna vart ganska fet i alla fall. :P Gomse har ett jävligt stabilt flow för sin ålder, det är tyngt! Kul att folk kommenterar. :)
Dra åt helvete!
Snyggt gjort, dock mixning på gomses vers är lite wack men annars tungt
Producent
2009-11-02 13:17
fan enter. nu blir jag glad :D . skön
:)
Mixningen på Gomses vers blev lite konstig för han hade redan dragit en reverb på den. :P Varför är du så glad helt plötsligt, Viccan? :D
Dra åt helvete!
Producent
2009-11-02 17:22
Enter låter dunder bra som vanligt och Gomse, satan vad du utvecklas! :D
You keep believing, I'll keep evolving
fet låt, den lilla hade skönt flow för sin ålder som Enter sa
Evangeliet
feett lilleman =) // Gudfadern
http://www.myspace.com/akaamusik
mixen kan slipas på , vi e bäst ska det behöva bevisa vi sätter nålen på skivan skickar småbarn åt sidan krossar er speaker till bittar de va fett ^^Motherfucker, det här är busenkelt Medans era rader e lika fattiga som U-länder haha fick mej att le ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
hahah gomse kass, enter du dissade dig själv, erkänner att du har finnar o grejer :P inte bra
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Tack alla. :) Maaayn P16: Jag är antagligen den finnigaste 17-åringen i sverige.
Dra åt helvete!
maaayn jag jiddra m han pa msn sa' han hatar nu :)
Tråkigt med kommentarer, kom igen nu!
Dra åt helvete!
Diggade tyvärr inte dig så mkt gomse.. Men blir kanske fetare när får tyngre röst. Lite flowmissar och sånt men keep it up. Entertainment har inte hört ngt med dig innan tror jag , men du la det sköönt . Ganska skön text. Bra jobbat (Y) One .