fy fan va fett mannen :D fan vilket retard nos är hahah pz
Sövermanland
du dödar han totalt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha skitlik en zombie från resident evil ! Denna va tung ! ska bli kul å höra ett svar om de blir något ?! =)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Åkte förbi bellmansplan och såg robie i skymningen,
hann knäppa ett kort samt höra honom mumla något
om "förlorad diss" och "tagit mig vatten över huvudet".
stallion P23 ' hahahahahahahahha
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Måste gå lite mot strömmen lite. Visst dissen var nice och kan inte säga annat att robie inte har en chans, men det är rätt mycket fillers med bara rim liksom. Att det är den bästa dissen på år och dar är väl att ta i (på whoa så är det nog det) Nice work though, gillar din attityd som fan.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
ooooh shit... snacka om att mörda!
Najs rim och flow.. Men tycker det är ganska löjligt!
Shoot at you actors like movie directors
Fakalen håller i bukalen när han han spottar rader som knullar robie i analen! Skönaste diss låten jag någonsin hört jalla fall top 3 !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta var . OFF...... THE HOOOOKKK . klart de bästa ja hört med dig, synd bara att de var under dessa omständigheter! Bless // M016
Sanna-ord P15 Vafan e en Bukal?
Vafan e en Bukal? det ordet vi skåningar har istället för POkal
det ordet vi skåningar har istället för POkal hahahahaha dyslexi har jag fast en svag grad av det så nu fick du veta det :) och du fatta vad jag menade lambert -.-
jäfla murda shiiet alltså!
www.myspace.com/jonis016
Haha nä jag fattade faktist inte =P Och jag e själv skåning Tical... Inte fan säger vi Bukal i malmö iallafall
Producent
2009-11-06 15:29
de va fett som fan! fast jobbigt med alla beats. hade räckt med två st typ enligt min mening. men ändå grymt bra!
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
hahaha du krossade den bitchen! :D
Har aldrig hört robie förut. Men dig känner jag igen fakalen men you won utan tveckan
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
båda två är riktiga jävla fjollor slå varandra på käften istället för helvete !
yo denna knäckte du robbie med faktist, men det är lågt att dra in hans ungar i låten!!!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
haha va fan skriver jag :) dissen är tung
fakal aldrig hört talas om dig förr men fan du e riktigt soft, ditt flyt dina rhymes är riktig klass man. Faktiskt. dock tycker jag att du är lika sjukt skillad på rhymes som du har dåligt delivery. Jag känner inte det du säger trots att det du säger är grymt. Peace
I always tell the truth, even when I lie
kul att folk diggar!!
JONIS REST IN POWER
Ok måste säga du mörda han totalt nu!
du vann den!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Jag tyckte däremot att känslan var helt okej ändå. Kul med beefrap =)
Främja fantasin
haha thanks
JONIS REST IN POWER
Lyssnade ett par gånger till, riktigt tung faktiskt. Du har helt klart potential. Jobbar du på nån platta eller mixtape? =)
Främja fantasin
Kiwano Yes, håller på med en platta tillsammans med producern/rapparen fred alert!
JONIS REST IN POWER
Nice! Ska bli kul o höra resultatet, ngt datum än?
Främja fantasin
Detta var en annorlunda diss faktiskt med varvade beats, och för en gammal räv från den gamla skolan så var det en frisk fläkt med lite N.W.A-citat i låten faktiskt, ty de är ledstjärnorna i brutal rap. Vissa rader var rakblad faktiskt, och det var en stor portion humor i detta. Men ur ett musikaliskt perspektiv så var denna annorlunda och jag värdesätter variationen i låten högt. Minuset var att dra in barn i det hela, men då pratar jag som en förälder eftersom jag har kids själv.Tråddisclaimer: Jag tar ingen som helst ställning i denna audiobeef, eftersom båda killarna är trevliga och bra killar som slösar sina talanger på sånt här, och jag har kontakt med båda. Gör endast en personlig bedömning efter behag utifrån ett musikaliskt och individuellt perspektiv. Beklagar bara omständigheterna.
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
PumaSilverback Berätta mer
Du tar robie :)jag hatar robies röst :D
i know you want me
Denna knäckte. Tog han hårt.
ny länk I think? kan inte tanka
1338 one step over
Kiwano P25 inget datum är satt en men 2 låtar är klara i alla fall! Baarj Funkar utmärkt för mig? Puma tack men jag sa aldrig något ont om hans barn jag ifrågasatte hans roll som pappa bara
JONIS REST IN POWER
Helt sjukt bra, bland de bästa disslåtar jag hört på whoa. Fett me respekt!
http://www.myspace.com/akaamusik
haha så jävla sweet. tyngsta jag hört på länge från detta forum!
haha vad ska man säga fan,du kör över han 10gånger om lr kanske 20gånger om....ni spelar inte i samma liga om man säger så.bra jobbat.............peace out
Promotor
2009-11-10 17:43
Fysatan, du slutar aldrig förvåna fakalen!
OST!
diggade inte riktigt alltså tyvärr
haha. alla kan inte digga. behöver inte säga mer då socfallet redan slaktats Pass på tjockisen, nuff said. peace
JONIS REST IN POWER
Tuuuung fakke! Robie är slut!
http://myspace.com/etownbeats