Pinter - Carmelo´s Brev Min polare hade mycket som tyngde ner honom så vi skrev en låt tillsammans som han bad mig spela in. Det viktigaste var att min homie blev nöjd och det blev han så hoppas ni andra också tycker den är fet! den är väldigt personlig för honom men här har ni resultatet! Länk till http://www.speedyshare.com/473747511.htmlVers1:Genom att starta denna låt så har du öppnat ett brevett brev fyllt med känslor som har gjort mig fett sneNu för tiden så är min broder väldigt ledsenföresten jag heter andy och vi har inte setts ändetta skickas från malmö upp till Hässelby strandMelo hjärta sanna kan det va lika med sant?är det nåt som passerat eller nåt som kunde blivitNu ska du få höra det brevet som han skrivitHej Bebi minns du när vi träffades i Morakänslora dom växte sig snabbt så väldigt storajag gjorde fel o begick många misstagom jag nu kan ändra mig vf inte ändra ditt val Självmordsbenägen men på bekostnad av vadvill inte förlora dig, det vi hade det va brajag e inte klar detta e bara en del såjag älskar dig mvh Din Carmeloref:Du va där för mig , jag va där för digjag e kvar för dig , säg e du kvar för mig du stöttade mig genom så svåra stunderså utan dig sanna ja då går jag underVers2:Du måste förstå att jag har e hett tempramentkommer aldrig slå dig, säg inte att det har häntJag höjde min hand men du e värd så mycket merye Du e underbar inte bara jag som tycker detDet va för vår framtid som vi skapade grundenharry med , fan jag till o med saknar den hundendet va ganska dumt av mig att packa mina sakerjag e kapabell till att ge dig detta valetjag har det älskling var e grunden lagdDen Dagen det blev vi den tjugosjunde marsMinns du första juli när vi flyttade till stockholmden 11 oktober tog jag fel beslut jag hade brottomjag va arg men jag har ångrat det beslutetdet underbara bandet som vi hade byggt blev brutetJag e inte klar detta e bara en del såJag älskar dig mvh din CarmeloVers3:Jag e sårad i tårar för dig skulle jag gjort allt förva hände me vår plan, vi skulle fira jul i malmöMen en sak jag inte fattar e hur ska du ha detena dagen e du krona andra dagen e du klavebeslutsångest eller vad, jag älskar dig Sannalåt mig uppfylla dina drömmar se var vi kan hamna Andas... Ta det lungt nu min kära tjej e du trött på livets väg då ska jag bära dejpå mina axlar hänger allt, ja hur ska allt blihar vi hus, barn o kanske mera i vår framtidutan dig brevid mig så är inte nåt på donkan ätbartvem är jag ,Hjälp mig för du gör mig knäsvagjag hämta dig på jobbet, vi kom hem,harry vifta svansensäg varför tog du bort mitt hjärta från halsenFörlåt mig bebi det bara blev bara så fel oge mig en ny chans mvh din Carmelo
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?