Gb - Kära Mamma [Audio]
Gb - Kära Mamma Tja, här är min nyaste låt som är dedikerad till min mamma. Väldigt personlig text och låt och jag har lagt ner ganska mycket energi på den. Det var jobbigt att spela in den osv. Gb - Kära mamma Vad jag vill från er? Ge mig kritik! Jag står för allting själv förutom beatet, alltså, mixen, texten och rappen. Mixen kan va usel, för jag är ny på det och jag suger, jag vet. Även reffen är fuck'd up men det suger jag också på, men jag försökte ialf. Här är den iallafall. Tanka, lyssna och kommentera! Gb - Kära mamma (Sorry för wav fil, fick den inte i mp3.) Mer skit på gång som kommer inom kort. Puss.
den va skön, fast du kanske skulle ha lagt adlipsen lite olika istället för rakt på så, annars bra :)
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Tack, skönt att någon orkar kommentera. Okej jag ska tänka på det tills nästa! :) Kom igen nu förfan whoa, alltid samma sak.
fan du har blivit bra mkt bättre nu fett körv och mos puss på feta magen
Tyckte den var nice! diggade fan reffen mest :) keep it up! :D
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Tack fan=). Reffen är väl en smaksak, jag tycker att jag sjunger så jävla kefft, men man måste ju försöka ialf. Kul att du diggar! Kom igen whoa, mer kommentarer nu vafan!
Riktigt tråkigt att ingen kommenterar, kom igen nu då whoa!
Tack fan. Så jävla tråkigt att ingen skriver bara. Sista upen nu!
Tycker de låter fett najs, keep it alive Gb !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack som fan, de värmer :). Texten kommer upp senare idag, kommentera så länge whoa!
Här är texten. Var lite bussiga nu.I många år har jag struntat i allt, och jag kan inte undgå ifrån att jag undrar ibland, hur du orkar med allt, hur du kan hanterat stressen, efter varje gång som jag inte kunnat hantera käften. Men, men ja vill att du ska veta mamma, jag vill leva mitt liv, jag vill inte leva andras. Jag mår bra nu, är glad att vi har flyttat nu, är glad att vi stack för nu så har jag hittat ut. Så förlåt för allt jag sagt, för alla hemska ord. jag lämnar dig aldrig, du kommer aldrig vara ensam mor. Du vill bara mitt bästa, jag fattar de nu, och jag ska inte längre gråta för att mamma e sjuk. -för jag- För jag vet att det är något som du inte vill, Förlåt mig kära mamma för varje gång om jag skitit i, allt du sagt, allt du har bett mig om, varje gång jag gett dig ryggen när jag vänt mig om. Kära mamma, jag ska göra dig stolt, för det finns ingen här i världen som kan förstöra ditt hopp, om att vi ska ha de bra, alla dina barn, Emil, Andreas, Sebastian, Sandra o jag. x2 Men jag har börjat ändra mig nu, och det är bara för jag älskar dig sjukt. För det enda som jag vill, de är att du ska må bra. Jag ska kämpa som du kämpat, ja jag ska stå kvar. Fast, mina skuldkänslor tar över, när jag tänker på hur nära du vart döden. När jag stod och skrek, fast du bad mig lägga av. Jag blir omringad, av mitt egna hat. -men jag- Men jag lovar dig, jag ska inte göra om det, för det minsta jag vill är att du ska höra bomber, innuti ditt huvud, du förtjänar mer än så. Du är värd ett friskt liv, det vet du också. För de finns ingen bättre männska, du är bättre än alla, Jag ska göra dig stolt, för jag älskar dig mamma. Så fortsätt vara stark, vi kan kämpa tillsammans, jag gör allt för dig, för jag älskar dig mamma. Kära mamma, jag ska göra dig stolt, för det finns ingen här i världen som kan förstöra ditt hopp, om att vi ska ha de bra, alla dina barn, Emil, Andreas, Sebastian, Sandra o jag. x2
Skit najz låt! Keep it up :)
Nice mayn. Reffen diggas som faen:)PZ.
Kvinnor är som klistermärken, man slickar dem, sätter på dem och skickar iväg dem. "PZ"
okej de va en känslig text så ska inte säga nåt om den. men mixen är lite dålig, sen så är reffen jobbig, fel toner å sånt. sen flowet va väll inte helt underbart men du missade inte så mkt! bättre än dina gammla låtar iallafall..men du har en bit kvar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mjo, mixen suger antar jag, kan inget om mix. Reffen verkar ju vara ganska så stor smaksak, dom flesta gillar den, även fast jag själv inte gör det. Kul att någon håller med mig ;). Flowet dock kan jag inte hålla med dig om, tycker jag satte det ganska tight i denna. Men tack för att du kommentera, ska tänka på det tills nästa.
GB kolla kiss me thru the phone covern som jag la upp ;) Peace!
tråkig låt, men jobba på så kanske de blir bra nån gång
Promotor
2009-11-11 11:20
Naaw, Nu är Liselott glad va ? :) Du låter mycket säkrare nu än förr villket låter mycket bättre! så keep it up niguh och hälsa sjukling Sandra och mammsen :)
Haha, för en gångs skull gör jag henne nöjd! ;). Tack som fan, kul o höra! :). De ska jag göra.
Väldigt hackigt flow det gillas inte. sången var icke bra. texten förstörde låten i många delar av låten. Nått om nån bomb i din mammas huvud wtf ?:p hahaha
det var den godaste kyccklingen! Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!
Hackigt flow? det var något nytt :p, sången håller jag med om, texten har du jäkligt fel i också, annars vill jag gärna ha exempel =). Sen att gå in på personliga grejer i texten gör jag helst inte genom detta forum, eller med dig överhuvudtaget. Tack för att du kommenterade ialf, väntade på din kommentar ;).
jag älskar dig sjukt. Låter som att du har en stöörd kärlek till din egna mor?
bomber, innuti ditt huvud, gav denna låten henne bomber i huvudet eller?:P
Haha det jag menar är att du använder dig av ord som inte låter bra. bara för att du har rim torka!
Lycka till med terror dådet på din mammas huvud!
Min morsa har tyvärr en tumör i hjärnan, hon får grov huvudvärk och det är hennes egna ord. Har inte "letat" ord, allt har kommit från hjärtat. Sen får du ju tro vad du vill. Sen "älskar dig sjukt" är ett vanligt ord som jag använder ofta, men jag kanske är en störd människa, vem vet.
atle du är ju helt dum i huvet snacka inte om saker du inte vet något om !
Promotor
2009-11-11 18:51
tobbskii P20 haha, att han är det är väl ingen nyhet? :)
hur fan ska han kunna veta att gbs morsa har tumör i hjärnan? han ger kritik om vad han tycker och i det här läget att det lät konsigt formulerat och han utgår BARA från texten. Sen om han menar något annat och använder interna metaforer me sin morsa kan ju ingen veta? sluta hata så jävla mycke! Kritik om låten: jag tyckte att beatet inte riktigt hade någon kraft, det var okej men man får inga speciella känslor av det (iaf inte jag). texten var i helhet bra, som dom sa tidigare i tråden så reagerade jag på precis samma saker, nu när du skrivit förklaringen så förstår man varför. men det du skulle kunnat göra är att typ skriva såhär istället: Tumören värker i ditt huvud men du måste vara stark jag blir ledsen när du beskriver känslan som ett bombnedfall asså inte exakt så, men så att du förklarar rimvalen lite. flowet va bättre än det jag hört av dej innan, men jag tycker ändå att du saknar lite inlevelse. Mixningen var riktigt b, den måste du träna på. hoppas det går bra för morsan. peace
tobbski du är en pajas!! TÖÖÖÖNT!!!
Tack doggsan, det är såna kommentarer jag vill ha. Även fast du hatar mig känns de som att du är ärlig ialf ;). Sen håller jag ju med om att hur fan ska Atle veta, men man kan ju ändå tänka lite. :p Tack för kommentarerna boys!
Atle, sluta skämm ut dig i varenda tråd... Du e så jävla pinsam och de sjuka e att du inte verkar fatta de själv. Till låten: Första gången jag hör nåt med dig GB och blev positivt överraskad, bra känsla och flowet va faktist nice, fin reff också.. Keep it up
Tack LamberT, det värmer! :)
Sista uppen, sen låter jag denna dö. Inga sista ord nu folks? ;)
Upp för fan! kritisera snubben!
Låter som att du har en stöörd kärlek till din egna mor? Atle, du har ingen mor som har gjort dig glad eller visat att hon älskar dig?
verkar som att du inte varit med om när man tycker om sin egen mamma..
vem vet? hon kanske har behandlat dig fel sen du va liten?
Riktigt Brutala <3