Statlig attack Första låten jag kör på svenska. Inte lagt pengar på mixning och köp av beat än ifall folk tycker det är skit så väntar på respons härifrån först. Låten: http://www.speedyshare.com/253135494.htmlLyrik:Det är såhär världen ser ut...Det är såhär världen ser ut, när man öppnar ögonenDet är såhär, mannen, att jag snear på livetJo, för de snackar terrorister, när de fejkade skitenDet finns för fan inget hot, man allt e fiktion som i sagorFör fler dör av nötter än attentat från talibanerDe skapade hatet mot de som kapade planenDet målas upp när attentaten riktas rätt emot statenOch i kriget mot weedet och haschet ligger de under, hafast de krigat för livet ända sen trettiotaletLivet går vidare, ja rika blir rikare, jaFina blir finare o de snikna blir sniknareResten lever som storskaliga pack, utan nån maktVi blir knullade dagligen av en statlig attack Ja, välkommen till min altiud, e nästan alltid surJag springer runder i ett hjul som i en hamsterburJag jobbar nio till fem med massa främande män, hur det känns? jag dampar uro e så trött på ångestdämpande, len, men det e kanske turatt jag tar och tar dem ändå, att jag har ett förrådmed cannabis o röker bong o blir cancersjukAlternativt sätta pipan i munnen andas in för stundenmen inte andas ut, det e mitt andra slut, det eviga lugnet Fast e man hög har man ialla fall trevligt för stundenJa, e man hög har man ialla fall trevligt för stundenLivet går vidare, ja rika blir rikare jafina blir finare o de snikna blir sniknareResten lever som storskaliga pack, utan nån maktVi blir knullade dagligen av en statlig attack (x2)Jag tar och tänder en med vänner och lever ett tag tillFyller livet fullt med knark för att göra det ska-pligt"Jag tänder en gås, vad händer? folk skriker psykos, "Du weedet är farlig det finns en anledning till att det dära inte e lagligt""they are fucking retarded"ja, jag vet det, så jag lever livet som vanligtFör vad som verkligen är farligt är makthaveriDetta spel med människor, detta trakasseri, mannen fuck slaveriLivet går vidare, ja rika blir rikare jafina blir finare o de snikna blir sniknareResten lever som storskaliga pack, utan nån maktVi blir knullade dagligen av en statlig attack