I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rudeboyz (Tobie Teezy & Young Stunna) - Jerk Unofficial Remix

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-07 14:53

Rudeboyz (Tobie Teezy & Young Stunna) - Jerk Unofficial Remix

Tjupp!

Det har hänt en del sedan det var svenskspråkig musik som gällde och har nu under ett tag funnit intresse för den engelskspråkiga istället. Det var längesedan det droppades något på Whoa nu, så det kändes som rätt läge att bjuda på sig lite.

"You're a Jerk" - I know, och på den vägen är det. Det behöver inte alltid finnas ett djupt budskap i en låt, och inte i denna heller. Detta är helt enkelt en remix på "Newboyz - Jerk" som vi kände oss manade att testa på. Laidback is a part of the game.

Upplägg:
Intro - Stunna
Vers 1 - Teezy
Vers 2 - Stunna
Outro - Teezy

Länk:
Länk till http://www.speedyshare.com/493417681.html

Övrigt:
Vi behöver konstruktiv kritik för att utvecklas, ge oss den möjligheten. Tack!

Två / Teez

2009-11-07 15:04
helt okeeej

2009-11-07 15:07
haha, skönt hur den flyter på och den är mysig som fan.
Gillar dock inte beaten och redan efter 2 min känns den för lång. Känns mer som ett mellanspel eller liknande. Rösterna är alla lagda i mitten så ljudbilden känns inte bred och fyllig.
Gillar din röst, den passar på sånna här beats och du har skön engelska. Tycker du e skön men det va ingen låt jag älskade
I always tell the truth, even when I lie

2009-11-07 15:28
Gomse, utveckla?

Legenden, tack som fan för din kritik, det uppskattas. Jag brukar inte köra på sådana här beats men jag fick upp ögonen för detta och jag gillade det helt enkelt. Tack!

2009-11-07 17:40
vers 1 diggade jag som fan faktist, sjukt skön röst
vers 2 diggar dig med, men lespandet blev lite jobbigt dock :/

håller med legenden om att acapellan känns för central, ni skulle ha panorarat den lite mera..

annars soft, keep it up !

2009-11-07 18:10
nice som fan faktiskt! bra engelskabra uttal de diggas i vers 1 iaf har inte kommit längre, nja vers 2 va inget direkt jaggillade mixen va inte så bra helleer som på första? eller kankse bara mina öron.. sen uttalet på s:en lät inte så bra heller tyckte jag, bara ärlig inget hat! men tyckte låten i helhet va skön asså, softarlåt.

peace
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum

2009-11-07 18:44
Tack som fan för kommentarer och kritik boys! Det uppskattas att ni lägger ner tid på folk som inte lägger upp musik här så ofta.

2009-11-07 19:16
Låter rätt sooft..Är inte så förtjust i snubben på andra versen..
Men du la det najs teezy, gillar din röst och attityd..Blir bättre & bättre även om man inte hör dig ofta ;) Keep on!

Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-07 19:59
Rigge, tackar för din kommentar. Ska försöka vara flitigare med att lägga ut musiken då haha, har en massa låtar på datorn. Endast det bästa är good enough! Haha

Mer, tack?

2009-11-08 00:16

2009-11-08 01:30
UPP!
I always tell the truth, even when I lie

2009-11-08 14:32

2009-11-08 19:41
En sista upp nu då!

2009-11-08 19:55
jag diggade beatet, flowet va rätt soft. diggade första versen mest. jag tycker ändå att ni båda borde träna på att artikulera lite mer. som dom andra sa så va acapellan lite för central. i adnra vers så sänker läspandet dej lite (inget hat), det kändes som att ni försökte mixa bort alla s ljud så det låter lite konstigt. försök träna bort lespandet lite och träna mixen så tror jag att även det kan bli bra. jag tyckte även att verserna mix mässigt lät väldigt olika.

peace