I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - Det här är pappa Baloo (Fakal diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-12 12:34
Låter du sådär när du låter seriös? Låt inte seriös, du typ lespar och bryter samtidigt
/ wazupp

2009-11-12 16:09
gör väl inget om de blir fist fight jag skulle vilja dömma den asså :D

annars robie du utvecklats men fakalen har mycket kött på benen asså blir svårt då !

Annars keep it up man
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-11-12 20:10
Okej tack så mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-12 21:47
Willy, jag tror du ska vara tyst om du inte fattar den meningen eller så leker du bara allmänt dryg.

2009-11-14 09:33
Dryg är väll något man är? Aldrig hört talas om att nån leker dryg..

Va inte så jävla dryg
- vadå? jag låtsas bara vara dryg..

MjR verkar inte ha alla indianer i kanoten han inte..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-26 21:38
haha, fakal käkar dej din nolla!

2009-11-26 22:04
hmmmm lär ju säga att du vill låta som kaggen........
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams
Drop-D Entertainment (musikförening)

2009-11-26 22:10
Vissa rader var riktigt sköna, men din röst. Fyfan så störig.

Dock så äter Fakalen dig, han är hundra nivåer över dig.
Dra åt helvete!

2009-11-26 23:41
Hatar att du visar din sårbara sida i början av dissen. Du snackar om eran före detta vänskap, vilket bevisar att du saknar han. Annars är dissen väl rätt så hyfsad, men Fakal käkar dig som frukost och lämnar inte ens kvar brödsmulor till fåglarna.

Freddah signar ut med ett tjut :)

2009-11-27 18:00
Tack så mycket.

Hatar att du visar din sårbara sida i början av dissen. Du snackar om eran före detta vänskap, vilket bevisar att du saknar han.

Är det något negativt? Det visar ju att jag iafall har fötterna på jorden. Klart som fan man tycker det är tråkigt att det blir såhär, klart som fan att man saknar en vän som vänder ryggen till.

Pappa Baloo

2009-11-27 18:06
Är det något negativt? Det visar ju att jag iafall har fötterna på jorden. Klart som fan man tycker det är tråkigt att det blir såhär, klart som fan att man saknar en vän som vänder ryggen till.

Pappa Baloo

Jag skulle inte sakna ngn som vänder ryggen till, men det kanske bara e jag.
Men att man visar sig "sårbar", handlar väl kanske lite om att folk ska förstå varför man dissar också, antar jag ??
I always tell the truth, even when I lie
Rappare

2009-11-27 18:24
suger kuk....
www.youtube.com/ajdiin91