Pinter - Hjärtat blöder ju Jag skriver vad jag känner , här har ni denLänk till http://www.speedyshare.com/178242988.htmlref:Vi va tydligen inte Själsfränderbaby fan Inte ens som bäst vännerbara du är lycklig så slutet de klarnarså jag kan vakna o se slutet på saganVers1:Shit Jag har hört att du har träffat någon nyfan mina känslor dom är livrädda så dom flyrjag sitter hemma tänker tanken o jag bryts ärligtpå mitten när jag tänker daj med nån annan jag blir spyfärdigVi e över sedan flera månaderPå natten e jag rädd för då jagas jag av vålnaderför vi sjönk som titanic, vackert till slutetkärlek shit snacka om vatten över huvetångesten jag har dämpas bara i promilleatt vara din kille säkert många som vill demen jag var mer än så,för jag va din manfan du gav mig lycka men nu har du tagit alltett avslutat kapitel men jag har svårt att stänga bokenhur jag än kollar på oss e du enda bovenJa klart jag gjorde misstag men dina dom var grövrejag behövde den löven men till slut fan så sög denmen vad jag inte fattar e hur du kunde göra detförstöra det hur jävla lätt va det för daj att förgöra detjag lovade mig själv att sluta skriva om dejmen jag känner mig tom som ett fodral utan skiva så nej....jag kan inte lägga avmitt hjärta är ingen sak som man bara stänger avjag har gjort vad jag kunnat för din ruttnade skullmen det fina som vi hade ja det slutade bullmin sista låt till dej droppades för längesedanjag gav upp hoppet men va fan hände sedanjag släppte taget och jag har gjorde mitt bästagjorde vad jag kunde tänkte "borde vi testa"att älska dig e att älska smärta o be om denNej jag vågar inte slänga hjärtat till lejoneninte en gång till för det över nujag gråter tårar av blod för hjärtat blöder ju