Brynto - En Förintelse En låt jag jobbat på nåra veckor, reffen e gjord snabbt o e inte så nöjd me den menmen :)Länk till http://www.speedyshare.com/939836703Text:Vers1:jag har kämpat slagits slitit för ingetför allting var borta förintat me vindenmina sinnen förstörda ja försöker ja krigarmediciner lindrar inget o ja forsätter lidavill bestrida djupet ta mig upp o få luftkänns som slutet o jag har slut på förnuftdagen e tuff nu när droger e min världja skolkar från skolan o ja väljer min vägmen bara glädjen töms ut blire galet knasilskan kommer på så har de vart varje dagsamma sak hela tiden jag snear på livetbara lyssna på skiten jag är trött o sliteno vem leder stigen o vem tar mig framåt jag e en ensam individ utan någon framgångfastslår att ja e fast bakom dimma o ljusen förintelse och jag vill kämpa mig urreff: jag har kämpat slagits slitit för ingetför allting var borta förintat me vindenmina sinnen förstörda ja försöker ja krigarmediciner lindrar inget o ja forsätter lidajag har kämpat slagits slitit för ingetför allting var borta förintat me vindenen förintelse och jag vill kämpa mig urskadad o sliten snälla hjälp mig nuVers2:Solen går ner (jag faller vid stupet)Lever i Drömmar o ja simmar i djupetvill leva i nuet vill kämpa o krigavill komma bort o ja vill slippa få lidabyta min sida jag vill bryta mig urta mig ut leva utanför min instängda burmen hur ska jag göra hur ska jag levamåste komma på för hela livet börjar sneakrigar för sedlar de e knas här i livetmisären svarta murar hinder på stigenja lider har fallit grovt ner i en gropme tiden har de skapat en djup depressionhar förlorat min tro vägarna har brunnitklunkat sprit (hoppet har försvunnit)sprungit på sidan skapat knas och misären förintelse de e så ja lever min världreff: jag har kämpat slagits slitit för ingetför allting var borta förintat me vindenmina sinnen förstörda ja försöker ja krigarmediciner lindrar inget o ja forsätter lidajag har kämpat slagits slitit för ingetför allting var borta förintat me vindenen förintelse och jag vill kämpa mig urskadad o sliten snälla hjälp mig nu