Sansa - Äkta hiphop Tjo, Ny låt klar nu som jag jobbat på med i två dagar. Vart själv nöjd.Hoppas ni gillar det.Lyssna härText:Vers 1:äkta hiphop, den lever in i min framtid/jag fattar ingenting, jag skriver bara under dagstid/du vill vara som mej, eller nej, för du blir fett arg/när jag har tagigt din tjej/ kolla på mig/jag står nu här på scen, du följer allt som jag gör/för jag e skön, och jag e lugn, för jag e tung/det är jag som är sansa, och jag e kung/som ni vet så har rappen vissa regler/en till fyra, bara räkna stegen/steg nummer ett, andas ut, sen tända på zutten/och dra in den nya luften/steg nummer två, du är alltid ensam/tänk på dig själv, och inte på nån annan/när du står där på scen, och rappar ut/skit i alla andra och bara fucka ur/Vers 2:steg nummer tre, ja ni vet hur det e/allt hänger på hur man ser ut, bara problem/men enligt mig, så är det texten, hur man bygger upp den/jag använder zutten. men vissa, kollar på nätet/kanske till och med snor från andra rappers/fuck that, jag säger bara fuck dom/fuck the system det är dags att skjuta nån/steg nummer fyra, det hänger på flowet/börja aldrig på en kick, då blir det bara flick/men nog om stegen, det är dags att snacka heder/om du är en rapper, ska du följa dessa stegan/fattar ingenting, det är ju bara rim och snack/säger folket som aldrig lyssnat på rapp/asså kom igen, det här är hiphop/vi säger samma sak till er som lyssnar på slip knot/Glöm inte bort att kommentera, peace
Texten måste finslipas som fan. Flowet funkade